در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.
کارشناس مسائل سیاسی:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این نکته یکی از مهم‌ترین دلایل توفیق سپاه بافت مردمی آن است ، گفت:سپاه مردمی‌ترین و موفق‌ترین نهاد انقلاب است.
گروه بین المللی بحران که در زمینه مناقشات خشونت بار بین المللی تحقیق میدانی می‌کند، بر ضرورت آتش بس طولانی مدت در نوار غزه تاکید و اعلام کرد که شمال این منطقه با بدترین گرسنگی دنیا طی دهه های اخیر رو به رو است.
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اجرای موفق عملیات «وعده صادق» نشانه شکست طرح پدافند یکپارچه آمریکا در غرب آسیاست.
کارشناس مسائل منطقه گفت: یکی از نکات قابل تامل و توجه در عملیات وعده صادق هماهنگی کامل بین میدان و دیپلماسی بود که به وضوح شاهد انجام وظایف تفکیک شده میان آنها از ابتدا تا لحظه انجام عملیات و پس از آن تا به امروز هستیم.
در حاشیه رژه روز ارتش؛
فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام کرد: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.
یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش رژه رفتند.
کارشناس مسائل سیاسی:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که عملیات وعده صادق نشان داد که قاعده بازی عوض شده است، تأکید کرد: در کنار این مهم آن‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران در زمینه دفاعی هم توانمندی‌های بسیاری دارد.
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛
شورای هماهنگی اصولگریان قم با صدور بیانیه ای از عملیات «وعده‌صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم:
رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم گفت: وعده صادق با موشک های ویرانگر عملی شد.
کارشناس مسائل سیاسی:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی باید قاطع و کوبنده باشد، گفت: این پاسخ می‌تواند غیرمستقیم باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان این که شادی مردم نقطه عطف حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی بود، گفت: علاوه بر این شکستن هیمنه پوشالی استکبار جهانی دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/2