آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
مدیر مرکز حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی قم:
مدیر مرکز حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی قم گفت: ۲۷۶ گروه جهادی استان قم، هم‌زمان با ماه رمضان و عید نوروز اقدام به فعالیت و خدمتگزاری در ۱۸ پویش فرهنگی و محرومیت‌زدایی کرده‌اند.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی از تصویب و تعیین تکلیف نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ در اولین جلسه هیات دولت در سال جدید خبر داد.
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا:
پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اعلام کرد: با توجه به پایان تعطیلات نیمه اول نوروز سفرهای برگشت مسافران نوروزی به مبدا حرکت و شهرهای خود در روزهای آینده افزایش می‌یابد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا؛
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی در کشور خبر داد و اعلام کرد: اکنون ترافیک سنگین در برخی جاده‌های کشور مشاهده می‌شود. به همین منظور فردا، صبح شنبه جاده چالوس و آزادراه تهران شمال در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می‌شود.
در تداوم حمایت از مردم غزه
در تداوم حمایت از مردم مقاوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و اولین جمعه از سال نوی شمسی برگزار می‌شود.
وزیر کشور با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی امسال با ماه مبارک رمضان تقارن پیدا کرده است، گفت: قطعا هموطنان در سفرهای خود انضباط اجتماعی و هنجارهای مذهبی را رعایت می‌کنند.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار نارنجی و قرمز در ۲۴ استان از مردم خواست از سفر غیرضروری پرهیز کنند.
دولت سیزدهم با پیگیری مجدانه در راستای احقاق حقوق کودکان، ۲۰ فروردین امسال آیین‌نامه اجرایی ماده ۳۶ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست (مصوب ۱۳۹۲) را اصلاح کرد و در نتیجه این اقدام موثر در تسهیل فرایند فرزندخواندگی، مجتمع‌های شوق زندگی برای حمایت از کودکان در معرض آسیب است
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: کالابرگ الکترونیک ضمن اینکه کالاهای اساسی را مستقیماً در اختیار مردم قرار می‌دهد، باعث جلوگیری از افزایش نقدینگی در جامعه نیز می‌شود.
سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس اعلام مسئول منطقه‌ اروپای سازمان بهداشت جهانی، این برنامه به نام ایران ثبت جهانی شد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌ باش کامل نیروهای عملیاتی این جمعیت در پی صدور هشدارنارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران_ وزش شدید باد_ احتمال کولاک برف و سقوط بهمن خبر داد.
تدارک هلال احمر در نوروز؛
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به برپایی ایستگاه‌های سلامت و غربالگری مسافران نوروزی، گفت: امسال برای نخستین بار مسافران در نوروز به جز تست قند خون و فشار می‌توانند نوار قلب نیز بگیرند.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/3