رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم:

وعده صادق با موشک های ویرانگر عملی شد

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم گفت: وعده صادق با موشک های ویرانگر عملی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، دکتر محسن اکبرپور بنی در گفتگو با خبرنگار حوزه با اشاره به عنایات الهی در تحقق عملیات گسترده پهپادی و موشکی علیه صهیونیست ها اظهار کرد: شب گذشته دلیران وطن در سپاه پاسداران در عملیاتی ترکیبی، بزرگترین حمله پهپادی تاریخ را رقم زدند.

وی افزود: این حق طبیعی و پاسخی درخور به جنایت این رژیم در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق ، شهادت مستشارن نظامی ما و دفاع از غزه بود.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم گفت: عملیات بی سابقه شب گذشته ایران در عمق رژیم صهیونیستی نشان داد که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، ایران به حرف خود عمل می‌کند و بدون درنگ به تعرض دشمن پاسخ می‌دهد.

اکبرپور بنی افزود: با این عملیات منطقه وارد مرحله جدیدی شده است که دیگر تل آویو تصمیم گیر در آن نخواهد بود.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم ادامه داد: حمله به پایگاه هوایی راهبردی نواتیم در فاصله حدود ۱۱۰۰ کیلومتری از مرزهای غربی ایران، نه تنها صهیونیست ها، بلکه ناتو و به ویژه ایالات متحده آمریکا را به وحشت انداخت.

وی با اشاره به ادعا صهیونیست ها که نقطه قوت خود را بهره مندی از گنبد آهنین و فلاخن داود می دانستند، افزود: ترتیب و توالی این عملیات به شکلی انجام شد که صد ها فروند پهپاد ، موشک‌های کروز و بالستیک توانستند حتی ائتلاف پدافند هوایی آمریکا، فرانسه و بریتانیا را کم‌کارآمد کرده و پوشالی بودن رژیم اسرائیل را به دنیا نشان دهند.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه قم گفت:این عملیات انتظار به جا و به حق مردم ایران و غزه بود که پس از ماه ها آرامش را به کودکان غزه هدیه داد.

اکبرپور بنی افزود: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در دفاع مشروع از خود است.

وی با بیان اینکه این دفاع مشروع نتیجه ایثار سرداران همچون حاج قاسم سلیمانی، حسن تهرانی مقدم و محمدرضا زاهدی و دیگر همرزمان آنها بوده است گفت: دوران موشکی ایران تازه آغاز شده و معادلات منطقه و حتی جهان را برهم زده است.

وی با اعلام تقدیر و حمایت حداکثری دانشگاهیان از اقدام قاطعانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیلی محکم به صهیونیست ها افزود: این افتخار نتیجه تلفیق علم و ایمان است که با تلاش های اساتید و دانشمندان هوا فضا و موشکی در کنار جانفشانی سربازان ولایت به رهبری حکیمانه امام خامنه ای به نتیجه رسید.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8756
اخبار مرتبط

نظرات شما