پیش‌بینی وضع آب و هوا تا ۵ روز آینده؛
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز پنجشنبه -۳۰ فروردین- در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی، هوای هفت استان واقع در مناطق مرکزی و جنوبی کشور امروز (چهارشنبه) با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه است.
معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد:
معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی هشدار داد که با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود.
با حضور اساتید دانشگاه و صنعت گران؛
همایش بازآفرینی صنایع با هوش مصنوعی با حضور اساتید دانشگاه و صنعت گران در قم برگزار می‌شود.
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم:
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: استفاده از هوش مصنوعی راهکار مناسبی برای جبران کمبود نیروی انسانی در واحدهای تولیدی استان است.
بازارهای سهام در کشورهای مختلف حساسیت فوق‌العاده‌ای به وقایعی همچون جنگ، درگیری و نااطمینانی سیاسی داشته و عموماً افت معناداری را تجربه می‌کنند، اما پس از برطرف شدن این نگرانی، به روند تعادلی بازمی‌گردند؛
طابق پیش بینی سازمان هواشناسی، رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز (شنبه) اکثر مناطق کشور را فرا می گیرد.
پیش بینی هواشناسی:
سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران و برف در اکثر نقاط و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور تا روز شنبه خبر داد.
وزرای صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت در اظهارنظرهای جداگانه از عملکرد بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو، مواد اولیه، کالاهای اساسی و ضروری کشور تقدیر کردند.
رییس‌کل گمرک خبر داد:
رییس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: تجارت ایران با ۵۶ کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ صدم درصد افزایش به رقم ۶۱ میلیارد دلار رسید.
17 فروردین امسال پس از پیشنهاد ایران به ترکیه برای تشکیل بازار مشترک برق، اردوغان ضمن استقبال از پیشنهاد ایران، برای ابراز آمادگی وزیر انرژی خود را به تهران اعزام کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی با اعلام اینکه طی سه روز آینده در شمال‌غرب، غرب و مناطقی از جنوب‌غرب بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد، اعلام کرد: پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.
مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سومین مرحله از واریز یارانه مضاعف طرح فجرانه ۲۰ فروردین انجام می‌شود، گفت: در ۲ نوبت اجرای این طرح، بیش از ۷۸ هزار میلیارد به سمت سفره غذایی مردم هدایت شده است و ۸۷ درصد مردم در نوبت اول از این طرح استقبال کردند.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/1