با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

قدردانی شورای هماهنگی اصولگریان قم از عملیات «وعده‌ صادق»

شورای هماهنگی اصولگریان قم با صدور بیانیه ای از عملیات «وعده‌صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

حمله ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و پشتیبانی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل، یکبار دیگر پرچم استقلال و اقتدار کشور عزیزمان را در بلندای تاریخ به اهتزاز درآورد.

عملیات ترکیبی و غرورآفرین «وعده‌ صادق» اخطاری روشن برای تمام مستکبرین عالم و همچنین نشانه صداقت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومین جهان و تلاشی مخلصانه برای حفظ امنیت و آرامش مردم شریف ایران عزیز بود.

به فضل الهی شب گذشته هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس برای همیشه در چشم همه مردم جهان زائل گشت و آرامش و شادی به قلب مستضعفان عالم تابید.

رژیم منحوس صهیونیستی با اخطار جدی و محکم نیروهای نظامی ایران به خوبی دریافت که با شیر بیشه پارسی نباید شوخی کرد و اگر باز خطایی محاسباتی و رفتاری غیر عقلایی از آنها و حامیان جنایتکارشان سر بزند، بسیار سخت‌تر تنبیه خواهند شد.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن تبریک این انتقام سخت و موفقیت‌آمیز به محضر مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا، حمایت خود را از سبزپوشان حماسه ساز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اعلام میدارد و بر خود لازم می‌داند سپاسگذار و قدردان زحمات این بزرگ‌مردان مجاهد باشد.

به امید پیروزی نهایی مظلومان عالم با ظهور منجی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8757
اخبار مرتبط

نظرات شما