کارشناس مسائل سیاسی:

روز قدس امسال نهضت و حرکتی جهانی علیه رژیم صهیونیستی شکل خواهد گرفت

کارشناس مسائل سیاسی گفت: روز قدس امسال یک نهضت و حرکت جهانی علیه رژیم صهیونیستی شکل خواهد گرفت و این بزرگ‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، شاهین صادقی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به در پیش بودن روز قدس، اظهار داشت: این روز به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) به‌ صورت هوشمندانه انتخاب شد، برای این که دشمن اصلی بشریت را حضرت امام در عصر ما رژیم صهیونیستی می‌دانستند.

وی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی پیام انقلاب در عرصه بین‌الملل مقابله با رژیم جعلی و منحوس اسرائیل بود.

صادقی نسب بیان داشت: از ابتدای انقلاب ما این رژیم جعلی و نظام آپارتاید آفریقا جنوبی را به رسمیت نمی‌شناختیم که نظام آپارتاید - که تبعیض شدیدی علیه سیاه‌پوستان داشت - از بین رفت.

وی افزود: اما مسئله اسرائیل بسیار کلیدی است، دهه‌ها است که انقلاب اسلامی ایران فریاد این را می‌زند که این رژیم خونخوار است که به دنبال از بین بردن انسان‌ها هستند و برای نابودی انسان‌های غیریهودی از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

صادقی نسب بیان داشت: خواسته جمهوری اسلامی ایران از بین رفتن این رژیم خونخوار است و در مقابل ایالات متحده آمریکا به‌شدت تحت‌تأثیر صهیونیست‌ها هستند حتی بسیاری از تصمیم‌گیرندگان اصلی این کشور یهودیان هستند.

وی ابراز داشت: این کشور به‌عنوان حامی اصلی اسرائیل با ابزار رسانه در طی این دهه‌ها همواره خواسته صدای انتقادها را بخواباند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: نزدیک به ۸۰ سال است که یک خط مشخصی است از مظلوم نمایی اسرائیل در دنیا در پیش گرفته شده است به‌صورت یک گفتمان پذیرفته شده روی آن تبلیغ شده است.

وی ادامه داد: این خط مظلوم‌نمایی از تحولات و اتفاقات جنگ جهانی دوم شروع شده است و با این خط فکری که ما مظلوم واقع شدیم تا الان ادامه پیدا کرده است.

صادقی نسب تصریح کرد: در طی این سال‌ها دروغ‌های زیادی با این عنوان که مسلمانان می‌خواهند ما را از بین ببرند به راه انداخته‌اند تا بتوانند به اهداف خونخوار خود برسند.

وی به هولوکاست اشاره کرد و گفت: به لحاظ لجستیک امکان آن چیزی که رژیم صهیونیستی در خصوص هولوکاست می‌گوید وجود ندارد آلمان نازی که در همه جبهه‌ها با دنیا می‌جنگد از شوروی تا انگلستان در حال مبارزه است اصلاً نیرو و زمانی ندارد که بتواند جمعیت میلیونی را با آن اوصاف بکُشد.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: هولوکاست از پایه یک ادعای دروغین است و عقلاً چنین چیزی ممکن نیست.

وی افزود: این رژیم همواره سعی کرده خود را مظلوم نشان دهد و بعد از قطعنامه سازمان ملل که در آن هم اسرائیل عهدشکنی کرده و یک سال بعد آن همه سرزمین‌ها را اشغال کرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: از ۷ اکتبر و بعد از عملیات طوفان الاقصی کل این معادله ها به هم خورد ملت های جهان آگاه شدند و به خصوص جوانان دنیا به شدت با رژیم صهیونیستی در فضای رسانه و مجازی مقابله می کنند.

وی افزود: بعد از این عملیات و کُشتار وحشیانه‌ای که در حال انجام است موجب شد که دنیا چهره‌ای واقعی این ها را ببیند.

صادقی نسب ابراز داشت: این رژیم در طی این دهه‌ها در سکوت خبری، در عملیات های محدود، و عدم نمایش جنایات آن در دنیا و بیان این که فلسطینی‌ها تروریست هستند تا توانسته‌اند فلسطینی‌ها را به شهادت رسانده‌اند؛ اما دیگر این کار را نمی‌توانند بکنند.

وی ادامه داد: در طی این چند ماه بیش از ۳۰ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده و تعمدا بیمارستان را هدف قرار دادند موجب شده نفرت مردم جهان روز به روز از این رژیم بیشتر شود.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: این آگاه شدن مردم جهان حقانیت خواست و اراده جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم فلسطین را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی افزود: پیش از عملیات طوفان الاقصی شاهد عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل بودیم در واقع این اتفاق نشان می‌داد که مسئله‌ای به نام فلسطین برای کشورهای اسلامی وجود نداشت.

صادقی نسب ادامه داد: هدف عادی‌سازی این بود که مسئله فلسطین برای همیشه از بین برود و اولویتی به نام فلسطین وجود نداشته باشد و دولت اسرائیل توسط اعراب هم پذیرفته شود.

وی تأکید کرد: مردم کشورهای عربی بعد از این اتفاقات قطعاً عادی‌سازی روابط با این رژیم را برنمی‌تابند و با آن مقابله خواهند کرد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: همه این اتفاقات را اسرائیل از چشم جمهوری اسلامی ایران می‌بینند و همین باعث می‌شود که این رژیم بیشترین دشمنی را با ما داشته باشد.

وی تصریح کرد: این ترورهای کوری که رژیم صهیونیستی در سال های متمادی دنبال کرده است به دلیل خشمی که از انقلاب و مردم ایران دارد.

صادقی نسب بیان داشت: از سوی دیگر اسرائیل برای این که خودش را از منجلاب غزه خلاص کند و کمی برای خودش در افکار عمومی وجهه بخرد خیلی علاقه دارد که ایران را وارد جنگ بکند.

وی افزود: زمانی که ایران مستقیماً با اسرائیل وارد جنگ شود نگاه‌ها از غزه به جنگ ایران و اسرائیل معطوف می‌شود و مسلما آمریکایی ها از اسرائیلی ها حمایت خواهند و این جا نیاز است که ما هوشیاری به خرج بدهیم.

صادقی نسب تأکید کرد: نکته مهم اینجاست که این حملات اسرائیلی در واکنش به حملاتی است که جبهه مقاومت در طی این هفته‌ها انجام داده است، جبهه مقاومتی که آرمان و هدفشان را از انقلاب اسلامی ایران گرفته‌اند در واقع این رژیم صهیونیستی است که مورد هجوم همه‌جانبه ما در طی این هفته‌ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: باید افکار عمومی را روشن کنیم که این حملات آن‌ها بی‌جواب نمانده و در واقع این حملات آن‌ها پاسخی به حمله های ما است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: به‌ هرحال واکنش ها و اقدامات باید درست و به جا باشد و این پاسخ ها باید بازدارنده باشد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک می‌توانیم در زمان و مکان مناسب ضربات قاطعانه و کوبنده بر پیکره این رژیم منحوس داشته باشیم.

صادقی نسب روز قدس را مورد توجه قرار داد و گفت: امسال روز قدس متفاوتی خواهیم داشت، روز قدس جهانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در کشورهای مختلف جهان شاهد حضور جوانان و آزادی‌خواهان در خیابان‌ها باشیم تا انزجار و خشم خودشان را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

صادقی نسب تأکید کرد: روز قدس امسال یک نهضت و حرکت جهانی علیه رژیم صهیونیستی شکل خواهد گرفت و این بزرگ‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی است.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اسرائیل یک ببر پوشالی است که می‌توان تا عمق اتاق‌های عملیات های آن ها نفوذ کرد و گروگان گرفت.

این استاد دانشگاه در پایان بیان داشت: بزرگ‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی تغییر گفتمان جهانی علیه اسرائیل است و این که همان‌طوری که جمهوری اسلامی ایران از سال ۵۷ آن را بارها بیان کرده است، اصلی‌ترین مشکل بشریت حاضر این رژیم منحوس است و تا زمانی که این رژیم پابرجاست دنیا رنگ آرامش نمی‌بیند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8711
اخبار مرتبط

نظرات شما