printlogo


با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛
قدردانی شورای هماهنگی اصولگریان قم از عملیات «وعده‌ صادق»
قدردانی شورای هماهنگی اصولگریان قم از عملیات «وعده‌ صادق»
کد خبر: 8757
شورای هماهنگی اصولگریان قم با صدور بیانیه ای از عملیات «وعده‌صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

حمله ظفرمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری ارتش و پشتیبانی وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل، یکبار دیگر پرچم استقلال و اقتدار کشور عزیزمان را در بلندای تاریخ به اهتزاز درآورد.

عملیات ترکیبی و غرورآفرین «وعده‌ صادق» اخطاری روشن برای تمام مستکبرین عالم و همچنین نشانه صداقت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومین جهان و تلاشی مخلصانه برای حفظ امنیت و آرامش مردم شریف ایران عزیز بود.

به فضل الهی شب گذشته هیبت پوشالی رژیم اشغالگر قدس برای همیشه در چشم همه مردم جهان زائل گشت و آرامش و شادی به قلب مستضعفان عالم تابید.

رژیم منحوس صهیونیستی با اخطار جدی و محکم نیروهای نظامی ایران به خوبی دریافت که با شیر بیشه پارسی نباید شوخی کرد و اگر باز خطایی محاسباتی و رفتاری غیر عقلایی از آنها و حامیان جنایتکارشان سر بزند، بسیار سخت‌تر تنبیه خواهند شد.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن تبریک این انتقام سخت و موفقیت‌آمیز به محضر مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا، حمایت خود را از سبزپوشان حماسه ساز سپاه پاسداران و نیروهای مسلح اعلام میدارد و بر خود لازم می‌داند سپاسگذار و قدردان زحمات این بزرگ‌مردان مجاهد باشد.

به امید پیروزی نهایی مظلومان عالم با ظهور منجی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/8757