امدادگر "مرد" در فوتبال ساحلی بانوان!/ مردان تماشاچی ورزش زنان! + عکس

مسابقات فوتبال ساحلی بانوان در استان گیلان برگزار شد که علاوه بر راحت بودن بازکنان در نوع لباس پوشیدن و بالا زدن پاچه های شلوار به بهانه حضور در ساحل از اتفاقات عجیب و قابل تأمل در این دور از بازی ها این است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مسابقات فوتبال ساحلی بانوان در استان گیلان برگزار شد که علاوه بر راحت بودن بازکنان در نوع لباس پوشیدن و بالا زدن پاچه های شلوار به بهانه حضور در ساحل از اتفاقات عجیب و قابل تأمل در این دور از بازی ها این است که گویی هیچ امدادگر زن و پزشک زنی در کادر فوتبال ساحلی نمی تواند حضور یابد و یک آقا وسط خانم ها مشغول اسپری بی حسی زدن به پای بازیکن خانم است!

این روزها «فساد» و «نفوذ» عده ای منافق داخلی آنقدر پیشرفت کرده است که در بازی های رسمی «بانوان» تقریباً هیچ خانمی در صندلی تماشاگران نیست و عده ای برای حضور «زنان» در ورزش «مردان» یقه پاره می کنند و پا روی همه خط قرمز های نظام و نظر مراجع و احکام شریعت اسلام می گذارند و حالا در مسابقات فوتبال ساحلی «بانوان» شاهد حضور «امدادگر مرد» برای درمان بازیکنان زن و تماشای مسابقات توسط مردان هستیم!
 
بنابراین گزارش، مسابقات فوتبال ساحلی بانوان در استان گیلان برگزار شد که علاوه بر راحت بودن بازکنان در نوع لباس پوشیدن و بالا زدن پاچه های شلوار به بهانه حضور در ساحل از اتفاقات عجیب و قابل تأمل در این دور از بازی ها این است که گویی هیچ امدادگر زن و پزشک زنی در کادر فوتبال ساحلی نمی تواند حضور یابد و یک «آقا» وسط خانم ها مشغول اسپری بی حسی زدن به پای بازیکن خانم است!
 
حال در این وانفسا که خیلی روشن است از این اختلاط ها چه هدف و برنامه ای در پیش روی دولتی هاست باید از توجه زیاد(!) دادستان گیلان و مدیران نظارتی این استان تقدیر کرد که به راستی این میزان هوشیاری شان در نظارت ستودنی است!
 
امدادگر
 
امدادگر
 
 

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3594
نظرات شما