طرح سوال از دولت در رابطه با غیبت و غفلت آن‎ها در موضوع سیل/ حضور سپاه ۷۰‎درصد خسارت‎ها را کاهش داد

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از طرح سوال خطاب به وزیر کشور و وزیر نیرو در موضوع سیل اخیر گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ؛ نبی هزار جریبی دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان و نماینده اصلاح طلب لیست امید از  گرگان و آق قلا در مجلس صبح امروز شنبه ۱۰ فروردین ماه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما از مجموعه های امداد رسان که از سراسر کشور در موضوع سیل همکاری دارند و به مردم کمک می کنند تشکر کرد.
 

هزارجریبی همچنین از امدادرسانی سپاه و ارتش تشکر کرد و گفت : عملکرد آنها بسیار عالی بود و سپاه کار بزرگی با انفجار بخشی از ریل و بازگشایی مسیر جاده های منتهی به شهر و خروج سیلاب قبل از رسیدن به آق قلا انجام داد و باعث شد 70 درصد از خسارت سیل در آق قلا کاهش پیدا کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر زندگی در آق قلا به حالت عادی برگشته است گفت: هنوز در مناطق شمال این شهر همچون کل آباد و عیدگاه آب هنوز تا ارتفاع یک تا 2 متر وجود دارد و باید به این مناطق توجه بیشتری کرد.

وی افزود: در خصوص پخش غذا مردم گلایه دارند که در کوچه های کوچکتر که این موضوع اطلاع رسانی شده و نیاز به حمایت بیشتر وجود دارد.

هزار جریبی تاکید کرد: قطعا وزیر کشور و وزیر نیرو باید در مجلس پاسخگو کوتاهی ها باشند و افرادی که کوتاهی کردند باید تنبیه شوند و قطعا طرح سوال از این دو وزیر را در مجلس کلید خواهیم زد .

وی افزود: در جلسه شورای اداری رئیس جمهور در استانداری گلستان حضور نیافتم و به گمیشان برای بررسی وضعیت سیل رفته بودم که برای تخلیه شهر وضعیت را به مردم اعلام کنیم .




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1738
کلیدواژه: دولت غیبت سیل
نظرات شما