سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تداوم بارش‌ها طی سه روز آینده در نیمه غربی کشور/ وزش باد و رگبار باران امروز در پایتخت

سازمان هواشناسی با اعلام اینکه طی سه روز آینده در شمال‌غرب، غرب و مناطقی از جنوب‌غرب بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد، اعلام کرد: پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، از امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین) تا روز سه‌شنبه (۲۱ فروردین) در شمال‌غرب، غرب و مناطقی از جنوب‌غرب ابرناکی و بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه (۲۲ فروردین) بارش‌ها ضمن تشدید در غرب و شمال‌غرب به مناطقی از مرکز، جنوب سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی نیز کشیده خواهد شد.

پنجشنبه (۲۳ فروردین) سامانه بارشی در اغلب مناطق کشور فعال خواهد بود. در این روز بارش‌ها در سواحل دریای خزر، شمال‌شرق و مناطق شمالی در شمال‌غرب شدت خواهد داشت.

طی سه روز آینده در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز و جنوب کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

دریای خزر تا سه‌شنبه و شرق خلیج فارس طی دو روز آینده مواج است.

آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی شده است که در برخی مواقع وزش باد شدید خواهد شد که این شرایط فردا نیز تداوم دارد. کمینه و بیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۱۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8718
اخبار مرتبط

نظرات شما