فرهاد مجیدی سرمربیگری استقلال را قبول نکرد +عکس

بازیکن سابق استقلال که فصل گذشته در مقطعی به صورت موقت هدایت این تیم را به عهده گرفته بود، اکنون سرمربیگری آبی‌پوشان را قبول نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،باشگاه استقلال روز گذشته در اطلاعیه‌ای پایان همکاری این باشگاه با آندره‌آ استراماچونی را اعلام کرد و به دنبال آن مذاکراتی با فرهاد مجیدی برای قبول سرمربیگری آبی‌پوشان انجام شده بود، اما مجیدی حاضر به قبول هدایت استقلال نشد.

فرهاد مجیدی که فصل قبل و پس از جایی وینفرد شفر در مقطعی از فصل سرمربی موقت استقلال بود و ابتدای فصل با آمدن استراماچونی از جمع آبی‌پوشان جدا شد، با انتشار متنی کوتاه در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد در این شرایط حاضر به قبول سرمربیگری استقلال نیست.

او در این پست اینستاگرامی نوشته‌است: "در ورزش اگر یک نکته یاد گرفته باشم این است که ورزشگاه هویت حرفه‌ای خود را از باشگاه و هوادارانش می‌گیرد. استقلال تا ابتدا خانه من است و با هوادارانش احساس مشترک دارم و در هر مسیری همراه‌شان هستم، مثل دو هفته اخیر که با آن‌ها بدترین روزها را گذراندم. با سپاس از باشگاه استقلال که برای سرمربی‌گری به من اتعتماد کرد، باید اعلام کنم فقط روزی به خانه‌ام برمی‌گردم که هواداران - صاحبان اصلی آن خانه - منتظرم باشند و پای دعوت‌نامه امضای معنوی آن‌ها باشد. سپاسگزارم از محبت بازیکنان عزیز استقلال که در این روزگار به شدت مظلوم واقع شدند."

باتوجه به این پست اینستاگرامی، به نظر می‌رسد مجیدی به خاطر جو منفی‌ای که در انتظار جانشین استراماچونی است، از قبول پیشنهاد مدیران استقلال منصرف شده است.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/4202
نظرات شما