جزئیات بیشتر از رهایی گروگان‌ها در چابهار/ اوضاع تحت کنترل است

سخنگوی فراجا جزئیاتی بیشتر از عملیات رهایی افراد گروگان‌گرفته شده از سوی عوامل تروریستی در چابهار را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز چند تروریست‌ به پایگاه دریابانی چابهار و مقر انتظامی حمله کردند، گفت: این اقدام تروریستی با مقاومت و اقدام به موقع نیروهای انتظامی و نظامی ناکام ماند و همین موضوع سبب شد تا تروریست‌های بزدل درحین فرار وارد یک مجتمع مسکونی شده و چند نفر از اعضای خانواده‌های ساکن در آن را به گروگان بگیرند.
وی با بیان اینکه درپی این اقدام نیروهای ویژه پلیس نیز وارد عمل شدند، گفت: بلافاصله اوضاع تحت کنترل پلیس درآمد و با ورود یگان‌های ویژه فراجا گروگان‌ها از دست تروریست‌ها آزاد شدند. در جریان این عملیات که از سوی عوامل انتظامی به اجرا درآمد،  واحدهایِ عمل کنندهِ ضدِ تروریسم فراجا در عملیاتی پُرالتهاب موفق به نجاتِ جانِ یک کودک خردسال و یک جوان که توسط عوامل تروریستی جیش الظلم به گروگان گرفته بودند، شدند.
سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه اوضاع در این محدوده تحت کنترل قرار دارد، گفت: در حال حاضر چند تروریست همچنان در ساختمان حضور دارند، اما تمامی گروگان‌ها آزاد شده و بنابر اطلاعات موجود دیگر گروگانی در اختیار ندارند. تیم‌های ویژه و کمکی نیز در محل حضور دارند.
منتظرالمهدی تاکید کرد:‌ حفظ امنیت و آرامش مردم اولویت اصلی پلیس است و انتظامی کشور هم همانطور که بارها نشان داده، این‌بار نیز تا پای جان از آرامش و امنیت مردم صیانت خواهد کرد.
 
وی همچنین از شهادت یک نفر از دلاورمردان مرزبانی فراجا که برای کمک به عزیزان سپاه در حمله تروریستی به مقر بسیج در راسک اعزام شده بود خبر داد و گفت:‌ پیش از این نیز دو نفر از جمله جانشین کلانتری ۱۱ چابهار در این ماموریت به شهادت رسیدند. در طرف مقابل نیز دستکم ۱۵ تن از عوامل تروریست به هلاکت رسیدند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8707
اخبار مرتبط

نظرات شما