پیام مدیر درمانگاه شبانه‌روزی شهریار قم به مناسبت نوروز 1403

مدیر درمانگاه شهریار در پیامی فرا رسیدن سال جدید را به تمامی هموطنان به ویژه کارکنان درمانگاه شهریار تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محبت عیوض لی ، در پیامی فرا رسیدن نوروز 1403 و تقارن آن با ماه مبارک رمضان راتبریک و تهنیت گفت. متن پیام به این شرح می باشد:
فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان که سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است فرصتی است تا همچنان که طبیعت جامه دگرگون می‌کند و با طراوت و پر نشاط می‌گردد، ما نیز آیینه قلوب خود را از  زنگار‌ها  بزدائیم و با ایمان و امیدی راسخ مهیای آغازی دوباره باشیم.
سـال جدیـد به قـدوم موسـم ربیع آراستـه گشتـه و درختـان به خلعـت نـوروزی قبـای سبـز در برگرفتـه و  کـلاه شکوفــه بر سر نهـاده‌اند. حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ درمانی توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت ارتقاء سلامت محرومین جامعه و آحاد مردم با توسعه مراکز درمانی  به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد. امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ترفیع جایگاه برتر درمانگاه شهریار افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان در پرتوی ارتقاء بهره وری و هوش سازمانی پیگیرانه ادامه یابد.
اینجانب عید سعید نوروز را که امسال با طلیعه‌ی ماه مبارک رمضان همراه است، به همه‌ی هم‌میهنان عزیز، بخصوص به شما همکاران ارجمندم و خانواده های گرامیتان  تبریک عرض می نمایم  و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو می نمایم.
والسّلام علیکم و رحمةاللَّه و برکاته‌
 محبت عیوض لی
مدیر درمانگاه شبانه روزی شهریار قم


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8655
اخبار مرتبط

نظرات شما