رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات مطرح کرد؛

نظارت دوشادوش دولت و اصناف بر بازار شب عید؛ کالاهای اساسی تامین شده است

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات تهران با تاکید بر اینکه اینکه دولت همواره در کنار اصناف و بازاریان بر روند بازار نظارت دارد، گفت: کالاهای اساسی ایام عید و ماه مبارک رمضان توسط دولت تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، «اسدالله کارگر» در واکنش به برخی سو برداشت ها از اظهارات معاون اول رئیس جمهور، گفت: اجناس و کالای اساسی به خوبی برای ایام ویژه مثل عید نوروز و ماه مبارک رمضان از سوی دولت و اصناف تامین شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزیجات تهران با تاکید بر همت دولت بر نظارت نامحسوس بر بازار شب عید است، افزود: با توجه به اینکه امسال مشکل خاصی در تامین بسیاری از اجناس و کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد، دولت بخش زیادی از کار را بر عهده بخش خصوصی و اصناف و بازاریان گذاشته است.

این فعال صنفی ادامه داد: هماهنگی خوبی بین دولت با اصناف برقرار است و اصناف و بازاریان همواره جلسات و نشست‌های هماهنگی با حضور مسئولان دولتی برگزار می‌کنند.

وی با اذعان به اینکه به دلیل شرایط مطلوب بازار امسال، نیازی به ورود برجسته دولت به بازار نخواهد بود، اطمینان داد که اصناف و بازاریان به خوبی از عهده مدیریت بازار ایام عید و ماه مبارک رمضان برآیند.

کارگر با اشاره به اینکه دولت همواره در کنار اصناف و بازاریان بر روند بازار نظارت دارد، گفت: ما از اوایل فصل زمستان جلسات مختلفی را با مسئولان دولتی، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم در شرایط خاص به خوبی بازار شب عید را کنترل و پیش‌بینی لازم برای عرضه و تقاضای بازار را انجام دهیم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8601
اخبار مرتبط

نظرات شما