ملی‌پوش طلایی دوومیدانی: میزبانی ایران عالی بود؛ اکنون موفقیت در امارات را می‌خواهم

قهرمان دو ۴۰۰ متر رقابت‌های داخل سالن آسیا با اشاره به میزبانی مطلوب ایران در مسابقات داخل سالن قاره کهن، گفت: پس از کسب طلای این رویداد، اکنون به فکر موفقیت در پیکارهای جوانان آسیا در امارات هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سجاد آقایی در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص آخرین شرایط آمادگی خود، اظهار داشت: با انگیزه خوبی تمریناتم را انجام می‌دهم و برای مسابقات آتی آماده می‌شوم، اما متاسفانه برخی رسانه‌ها شیطنت می‌کنند که این اصلا به صلاح ورزشکاران نیست.

وی در خصوص مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا که به میزبانی تهران انجام پذیرفت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسابقات خوبی برگزار شد و میزبانی ایران عالی بود. تمامی کشورهای قوی آسیا مثل چین، ژاپن و کره‌جنوبی در این رویداد حضور داشتند که این مهم، سطح مسابقات را بالا برده بود.

دونده طلایی ۴۰۰ متر، افزود: با تصمیم فدراسیون دوومیدانی به‌عنوان سومین نفر ماده ۴۰۰متر عضو تیم ملی شدم و در رقابت‌های داخل سالن آسیا شرکت کردم. خوشبختانه موفق شدم در این رویداد به مدال طلا برسم. باید از مسئولان فدراسیون به واسطه این میزبانی خوب که منجر به عضویت من در تیم ملی و در نهایت کسب خوش رنگ‌ترین مدال این رقابت‌ها شد، تشکر کنم.

وی عنوان کرد: مسابقه بعدی من رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است که اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی امارات برگزار خواهد شد. به همین منظور، تمریناتم را از یک هفته پیش با انگیزه بالاتر و روحیه بیشتر آغاز کردم تا بتوانم در امارات نیز بهترین نتیجه را کسب کنم و به موفقیت برسم.

آقایی اظهار داشت: به عنوان یک ورزشکار، گفت‌و گویی با یکی از رسانه‌ها داشتم که متاسفانه به عنوان یک شیطنت رسانه‌ای به آن پرداخته شد که یقینا این کار اصلا به صلاح ورزشکاران نیست. قطعا در سطح ورزش قهرمانی، هر ورزشکاری، موانع و مشکلاتی را پیش‌رو خواهد داشت. من هم گفته بودم با توجه به شرایط فعلی باید برای تهیه کفش اقدام کنم، اما بعد از رقابت‌های داخل سالن آسیا با سرپرست فدراسیون صحبتی نداشتم و مسائلم را مطرح نکرده‌ام. متاسفانه صحبت‌هایم به گونه‌ای مطرح شده که به نظر می‌رسد درخواستی داشته‌ام که به آن رسیدگی نشده است.

دونده طلایی ۴۰۰ متر ادامه داد: البته چندی پیش و حدود ٩ ماه قبل از سوی فدراسیون، کفش مورد نیاز من تهیه و در اختیارم گذاشته شد، اما قصد داشتم تا مجددا بعد از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا در جلسه‌ای با مسئول فدراسیون تقاضای امکانات بیشتری داشته باشم.

آقایی گفت: به هر ترتیب، در پی این موضوع با مهدی مبینی سرپرست فدراسیون نیز صحبت کردم و قرار شد، امکاناتی که نیاز است را در در حد توان فدراسیون، تهیه و در اختیارم بگذارند.

وی خاطر نشان کرد: البته پس از مسابقات داخل سالن آسیا نیز ٢٠ میلیون تومان از سوی هیات دوومیدانی استان خراسان رضوی به‌عنوان پاداش دریافت کردم که از مسئولان هیات تشکر می‌کنم.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8598
اخبار مرتبط

نظرات شما