معاون شهردار قم مطرح کرد:

مدیریت بارش برف توأمان با ارائه خدمات شهری همه‌جانبه به شهروندان/برف هم مانع اختلال در فعالیت‌های خدماتی در قم نشد

معاون شهردار قم از مدیریت توأمان بارش برف ضمن ارائه خدمات شهری حداکثری در سطح مناطق هشتگانه خبر داد و گفت: جمع‌آوری و انتقال 700 تن پسماند شهری، تنظیف معابر، برف تکانی درختان، ارائه خدمات ایمنی و حمل‌ونقل همگانی به شهروندان و زائران همزمان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به خدمات‌رسانی بی‌وقفه تمامی عوامل خدمات شهری شهرداری از ابتدای هفته جاری تاکنون اظهار داشت: همزمان با ایام جشن‌های نیمه شعبان، برنامه‌ریزی‌ها و اجرای برنامه‌های مختلف توسط مجموعه شهرداری قم برای برگزاری باشکوه این مراسم در سطوح مختلف در دستور کار بود.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام نیمه شعبان حدود 3000 نفر از پرسنل خدمات شهری در آماده‌باش کامل برای خدمات‌رسانی بودند، ابراز کرد: شهرداری به‌عنوان مرکز اکثر فعالیت‌های این ایام با همکاری 12 شهر و شهرداری تهران توانست بسترسازی مناسبی برای ارائه خدمات به زائران و مسافران حرم مطهر و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران داشته باشد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: در ساعات آغازین روز نیمه شعبان شاهد بارش نزولات آسمانی بودیم که برنامه‌ریزی و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده بود و با تلاش همه عوامل تا حدود زیادی موضوع مدیریت شد.

وی با تأکید بر اینکه بلافاصله در ساعات پایانی روز یکشنبه 6 اسفندماه شاهد بارش سنگین برف در سطح مناطق هشتگانه شهری بودیم، اضافه کرد: تمامی عوامل و تجهیزات در مناطق هشتگانه بعد از اتمام فعالیت‌ها در پیرامون مسجد مقدس جمکران و حرم کریمه اهل‌بیت(س)، بلافاصله وارد فاز عملیاتی برای مقابله با برف و بازگشایی معابر و عدم انسداد مسیرها و معابر شهر شدند.

اصفهانیان مقدم یادآور شد: در این ایام با بسیج امکانات و تجهیزات خوشبختانه هیچ‌گونه انسداد مسیری در شریان‌ها و معابر اصلی سطح مناطق شهری نداشتیم و با تلاش‌های انجام‌شده بلوار آیت‌الله بروجردی که به علت سطوح شیب‌دار با مشکل روبرو شده بود با تلاش‌های جهادی بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار گرفت و همچنین کلیه تقاطع‌ها، زیرگذرها، سطوح شیب‌دار و.. نیز برف زدایی و نمک‌پاشی انجام و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با اشاره به رویکرد اقدامات پیشگیرانه با توجه به پیش‌بینی برودت هوا و بارش برف و باران عنوان کرد: آماده‌باش و فعالیت بیش از 3000 نفر از پرسنل عملیاتی، خدماتی، باغبان و... در سطح مناطق هشتگانه و با اقدامات به‌موقع، کلیه شریان‌های اصلی و معابر شهری، تقاطع‌ها و زیرگذرها باز و در اختیار شهروندان بود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از مدیریت توأمان بارش برف و باران ضمن ارائه خدمات شهری حداکثری در سطح مناطق هشتگانه خبر داد و گفت: جمع‌آوری و انتقال 700 تن پسماند شهری از سطح شبکه‌ معابر اصلی و فرعی، تنظیف و پاک‌سازی معابر، برف تکانی درختان در جهت حفظ عرصه‌های فضای سبز، ضمن ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی و حمل‌ونقل همگانی به شهروندان و زائران شهر کریمه اهل‌بیت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام همزمان انجام شد.

وی در خاتمه از همکاری و مساعدت شهروندان با خادمان شهر کریمه اهل‌بیت(س) تشکر و قدردانی کرد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8564
اخبار مرتبط

نظرات شما