رئیس دانشکده ادبیات دانشگاه قم مطرح کرد:

افزایش قدرت ملی با انتخابات پر شور

رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی دانشگاه قم گفت: انتخابات پرشور موجب افزایش قدرت ملی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محسن اکبرپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به اهمیت انتخابات در کشورمان، اظهار داشت: با انتخاب نمایندگان شایسته می‌توانیم شکاف موجود در جامعه را ترمیم کنیم تا به همه اقشار توجه شود.
وی افزود: مردم در انتخابات پیش رو  به افراد  بااخلاق و دارای تخصص رأی دهند تا شاهد ورود نمایندگان اصلح در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.
وی با مهم دانستن سطح  مشارکت در انتخابات برای افزایش قدرت کشور گفت: پیشنهاد ما به مردم این است که در این مشارکت ملی افرادی  را انتخاب کنند که دارای کارنامه درخشان و صفات جامع و اخلاقی باشند.
رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی قم افزود: مردم  شورای نگهبان دوم هستند تا از میان داوطلبان تأیید شده فردی را به‌عنوان نماینده انتخاب کنند که باتوجه‌به ظرفیت‌ها و شرایط کنونی کشور، بیشترین دلسوزی و نگاه به داخل را داشته باشند.
محسن اکبرپور با  اشاره به اینکه قدرت منطقه‌ای کشور اکنون در بالاترین سطح قرار دارد گفت: دغدغه اصلی مردم در این روزها حل مشکلات اقتصادی است که حل این معضل هم امید را در جامعه افزایش می‌دهد و هم قدرت ملی را دوچندان می‌کند.
اکبرپور افزود: با داشتن روحیه جهادی و ادامه خط و مشی شهدا و توجه به ظرفیت‌های فراوان داخلی از جمله انرژی، سرمایه انسانی و دانش بومی رسیدن به قله‌ها امری دست‌یافتنی است که نیاز به باور دارد.
وی نقش مردم را در این زمینه با انتخاب اصلح، محوری دانست  و گفت: مردم همیشه در شرایط سخت ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت هستند و صحنه را خالی نمی‌گذارند.
رئیس دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی قم، عملیات روانی دشمن در آستانه انتخابات را نشانه شکست دشمن در دیگر عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: در برابر این هجمه‌ها و تخریب‌ها، به‌مانند همیشه بصیرت مردم پیروز خواهد  شد.
اکبرپور در پایان با دعوت از همه اقشار برای حضور در پای صندوق‌های رأی گفت: اساتید، یاوران علمی و دانشجویان بصیر و همیشه در صحنه قم هم در این حماسه ملی پر شورتر از گذشته حاضر می‌شوند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8540
اخبار مرتبط

نظرات شما