کتاب‌های قطعه گمشده و ۵۰۰ پله تا قله در قم رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب‌های تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید، ۵۰۰ پله تا قله و قطعه گمشده اثار غلامعلی علائی در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، آئین رونمایی از کتاب‌های تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید، 500 پله تا قله و قطعه گمشده عصر امروز با حضور اصحاب رسانه، فعالان فرهنگی استان و خانواده معظم شهدا رونمایی شد.
غلامعلی علائی در این مراسم اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد اشتغال جوانان است که در این زمینه خوداشتغالی و کارآفرینی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.


وی افزود: برای اینکه در کار خود موفق باشم کتاب‌های زیادی مطالعه کرده و در همایش‌های زیادی در سراسر کشور مشارکت کردم، جامعه باید نسل جوان را به سمت و سویی ببرد که خود در کنار ایجاد اشتغال کارآفرینی داشته باشند.
این نویسنده و پژوهشگر تصریح کرد: کتاب قطعه گمشده کتابی است که در زمینه موفقیت راهکار ارائه داده و در این کتاب خودباوری را مورد توجه قرار دادم و همچنین در بخشی از این کتاب معاشرت با افراد موفق و توانمند را مورد تاکید قرار دادم.
علائی تصریح کرد: کتاب 500 پله تا قله کتابی است که از بین هزاران جمله نفیس از نویسندگان مختلف 500 جمله برگزیده شده است، در بخشی از رمز و راز موفقیت افراد موفق اشاره شده که این جملات ناب در همایش های برتر توسط افراد موفق بیان شده است.
برادر شهیدان علایی با اشاره به محتوای کتاب تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید تصریح کرد: این کتاب درباره نقش رسانه‌ها در کسب‌و‌کار است، در جامعه ما سازوکاری برای شناخت افراد شایسته نداریم و باید شرایطی فراهم شود تا افراد شایسته و نخبه شناسایی و از ظرفیت این عزیزان در اداره کشور به خوبی بهره برد.


 وی عنوان کرد: بحث اشتغال در تمام دنیا از مقطع دبستان و دبیرستان و دانشگاه شکل می گیرد، در کشور چین روزهای تعطیل هم همه در حال تکاپو و اشتغال هستند و اینکه نگاه ما این باشد که افرادی که تحصیلات برتر دارند در اداره و سازمانی استخدام شوند درست نیست و ابتدا باید تفکر کارآفرینی و خوداشتغالی در آنها نهادینه شود.
 نویسنده و پژوهشگر گفت: اگر فقط اشتغال ایجاد و مجوزها را انجام ندهیم اشتغال موفق نخواهد بود، کشورمان دارای منابع قابل توجه است و می‌توان کارهای تولیدی زیادی فراهم کرد.
 علائی با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرده و همچنین انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دادند.
 وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه و تکلیف همگان است و رسانه ها در این زمینه رسالت و وظیفه مهمی بر عهده دادند و باید کاندیداها را چالش کشیده و وزنه آنها مشخص و انتخاب اصلح انجام شود.
 برادر شهیدان علایی خاطرنشان کرد: در کشورمان به صورت میانگین هر سال یک انتخابات برگزار شده و کشورهای مدعی آزادی بیان تاکنون یک انتخابات برگزار نکرده اند، در موشک و هوافضا جز رتبه‌های اول جهان هستیم که این موضوع نشان می‌دهد ظرفیت و توانایی کشورمان بسیار بالاست.
کتاب های تأثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید، 500 پله تا قله و قطعه گمشده توسط غلامعلی علایی از نویسندگان و پژوهشگران نگارش شده که این کتاب‌ها راهکارهای موفقیت در زندگی و اشتغال جوانان و خوداشتغالی و کارآفرینی را مورد توجه قرار داده است.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8471
اخبار مرتبط

نظرات شما