printlogo


دیروز "رحم اجاره‌ای" بود و حالا "بی‌کفایت"!
دیروز "رحم اجاره‌ای" بود و حالا "بی‌کفایت"!
کد خبر: 5207
مشاور خاتمی که دولت روحانی را «رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان» خوانده بود، می‌گوید: روحانی مسائل ساده‌تر از کرونا را هم نتوانست مدیریت کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مشاور خاتمی که دولت روحانی را «رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان» خوانده بود، می‌گوید: روحانی مسائل ساده‌تر از کرونا را هم نتوانست مدیریت کند.

عبداله ناصری عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به روزنامه جهان‌صنعت گفته است: توجه داشته باشید که دولت در سال‌های قبل خیلی مسائل کم‌اهمیت‌تر از کرونا را هم نتوانست مدیریت کند. از آنجا که آقای روحانی در دو سال گذشته منفعل بوده و باری به هر جهت عمل کرده است طبیعتا نمی‌توان از او انتظاری داشت. به جهت اینکه دولت برنامه‌ای برای مقابله با کرونا ندارد شاهدیم که وزارت بهداشت یک موضعی می‌گیرد و وزارت صمت موضع دیگری. من معتقدم انتظار مدیریت این شرایط از آقای روحانی اساسا انتظاری واهی است زیرا او مدت‌هاست که به‌طور جدی نشان داده هیچ برنامه‌ای ندارد و دچار روزمرگی شدید است.

عضو احزاب منحله سازمان مجاهدین و مشارکت می‌افزاید: حتما ارزیابی جامعه مدنی در سال آینده از عملکرد روحانی و دولت به مراتب منفی‌تر و سیاه‌تر از قبل خواهد بود. من با توجه به تحریم‌ها شخصا شرایط کشور را شبیه مرداد ۶۷ می‌بینم یعنی معتقدم که با این شرایط با توجه به تبعات درازمدت آثار کرونا باید حاکمیت مثل قطعنامه ۵۹۸ یک تصمیم جدی بگیرد!

وی همچنین گفته است: البته اگر آقای روحانی این وزرای ضعیف و نالایق را از دور خود کنار بزند و یکسری آدم‌های باتجربه را برای مدیریت کرونا روی کار آورد، در همین شرایط تحریم و با همین محدودیت منابع هم می‌توان تصمیمات خوبی گرفت. ولی مردم باید بدانند که تصمیمات مطلوب ضدکرونایی با آقایان رحمانی، نمکی و نوبخت انجام‌شدنی نیست و متاسفانه آقای روحانی هم با طناب اینها در چاه می‌رود.

مشاور خاتمی گفت: آقای روحانی اما کار را رها کرده و من معتقدم که منتظر سپری شدن این یک سال است تا جامعه وارد فضای انتخاباتی شود.

سخنان این عنصر تندرو یادآور رفتارهای مدعیان اصلاحات است که زمانی خاتمی را تا عرش بالا بردند و سپس در اواخر دولت اصلاحات، او را اردک فلج (لنگ) و شاه سلطان حسین بی‌عرضه خواندند.

قطعا بخشی از ناکارآمدی‌هایی که در دولت طی این چند سال دیده شد، به‌خاطر فشارها و آدرس‌های گمراه‌کننده‌ای بود که افراطیون مدعی اصلاحات به‌ویژه در حوزه اعتماد به آمریکا و معطل کردن مدیریت درون‌زا به دولت تحمیل کردند و جالب اینکه همین‌ها اکنون در دوره درماندگی آمریکا و اروپا و راهزنی نسبت به یکدیگر، باز هم آدرس اعتماد و مذاکره و سازش با غرب را می‌دهند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5207