printlogo


حضور ابتکار در همایش موسسه WPL وابسته به نهادهای برانداز آمریکایی +عکس
حضور ابتکار در همایش موسسه WPL وابسته به نهادهای برانداز آمریکایی +عکس
کد خبر: 5158
سال ۹۸ را در با همه اتفاقات یکی از سخت‌ترین سال‌های تهاجم فرهنگی غرب و جریان‌های فمینیستی داخلی و خارجی در راستای تضعیف و تخریب فرهنگ و قوانین ایرانی در اسلامی مربوط به حوزه زنان بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،معاونت امور زنان طی گزارشی اقدامات خود در سال ۹۸ در حوزه زنان و خانواده را لیست کرده است، در ادامه تنها به یک بخش از این اقدامات (توسعه تعاملات با ژاپن) که در بخش همکاری‌های بین‌الملل گزارش مذکور ذکر گردیده اشاره می‌گردد.

طی هفته اول تیرماه ۱۳۹۸ معصومه ابتکار جهت شرکت در اجلاس سازمان WPL (رهبران سیاسی زن) همراه با دو نفر از نمایندگان مجلس (ناهید تاج‌الدین و فاطمه حسینی) به ژاپن سفر نموده و ضمن سخنرانی در همایش نهاد مذکور، در حاشیه این سفر با برخی مقامات از جمله وزیر مشاور کابینه ژاپن در امور برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان ملاقات نموده است. وی در سخنرانی خود ضمن تأکید بر نقش زنان در صلح و کاهش کشمکش‌ها، گزارشی از اقدامات دولت در به‌کارگیری زنان در پست‌های مدیریتی ارائه می‌نماید.

مهم‌ترین نکته در این خصوص وابستگی سازمان WPL به نهادهای برانداز آمریکایی است که در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهد شد:

WPL، یک شبکهٔ ارتباطی سیاستمداران زن است که پیگیر افزایش تعداد و تأثیر زنان در جایگاه‌های رهبری سیاسی است. دفتر مرکزی این سازمان در ایسلند قرار دارد که در وبسایت این سازمان از آن به‌عنوان «قهرمان جهانی تساوی بین زنان و مردان» نام‌برده شده است. WPL از دو پویش girl۲leader و Leadership حمایت می‌کند.

 


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5158