printlogo


مدیرکل بیمه سلامت استان قم
بیش از 600 مرکز درمانی در قم با بیمه سلامت قرارداد دارند
بیش از 600 مرکز درمانی در قم با بیمه سلامت قرارداد دارند
کد خبر: 4673
مدیرکل بیمه سلامت استان قم گفت: : 605 مرکز در استان طرف قرارداد بیمه سلامت است که در سال بین سه تا چهار میلیون بار مراجعه از طرف بیمه شدگان به این مراکز صورت می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، دکتر محمد رضا فخاریان طی سخنانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به بیمه شدگان رایگان در استان اظهار کرد: حدود 123 هزار نفر از طریق صندوق بیمه سلامت در قم به صورت رایگان بیمه شدند که بیمه آن‌ها هنوز ادامه دارد، اکنون برای ورود افراد به بیمه سلامت ارزیابی وسع صورت می‌گیرد و افراد در صورت داشتن شرایط بیمه رایگان می‌شوند.

وی ادامه داد: پرداخت‌های بیمه سلامت در استان قم به پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد منوط به مراجع بالا دستی است، البته بدهی‌های معوقه بیمه سلامت در استان کاهش پیدا کرده است و وضعیت پرداخت بدهی این بیمه نرمال است، بیمه سلامت حق بیمه بیمارستان‌های دولتی در استان قم را تا مهرماه پرداخت کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم افزود: بیمه سلامت به بودجه دولت وابسته است و حق بیمه 31 میلیون بیمه شده از 40 میلیون بیمه شده بیمه سلامت را دولت پرداخت می‌کند، تامین 80 درصد از منابع این بیمه توسط دولت صورت می‌گیرد، اگر دولت منابع مالی خوبی داشته باشد، پرداخت‌های توسط بیمه سلامت به موقع خواهد بود.

فخاریان با اشاره به برنامه‌های سال آینده بیمه سلامت اظهار کرد: برنامه بیمه سلامت در سال 1399 تکمیل پروژه‌هایی از جمله نسخه الکترونیکی و سامانه بیمه الکترونیک است.

وی خاطرنشان کرد: 605 مرکز در استان قم طرف قرارداد بیمه سلامت است که در سال بین سه تا چهار میلیون بار مراجعه از طرف بیمه شدگان به این مراکز صورت می‌گیرد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4673