printlogo


اردشیر زاهدی: فقط خائنین به وطن برای ژنرال سلیمانی احترام قائل نیستند
اردشیر زاهدی: فقط خائنین به وطن برای ژنرال سلیمانی احترام قائل نیستند
کد خبر: 4369
وزیر خارجه رژیم پهلوی با اشاره به ترور سردار سلیمانی به دست تروریست‌های آمریکایی گفت: ژنرال سلیمانی، شخصی بزرگ و سربازی شرافتمند بود که همه ملت ایران به ایشان احترام می‌گذاشتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

اردشیر زاهدی در گفت‌وگویی تاکید کرد: برخی از شخصیت‌ها در دنیا وجود داشتند که افراد بزرگی بودند که نمی‌توانستند به مردم دروغ بگویند و زندگی شرافتمندانه نیز داشتند و ژنرال قاسم سلیمانی از این افراد بزرگ بود.


وی اظهار داشت: ۸۰ میلیون ایرانی برادر و خواهران من هستند و من نیز یک ایرانی هستم اما باید در زندگی افراد به یک اصول احترام بگذارند و هم‌اکنون آن احترام به ایران است.


زاهدی تاکید کرد: کسانی که پول می‌گیرند تا کشورشان را دشمنان بمباران کنند آنها خائن کشور خود هستند.


وی با بیان اینکه ترامپ یک آدم دیوانه است، گفت: به‌دنبال ترور ژنرال سلیمانی، ترامپ می‌گوید که ما مدارکی داشتیم آنها به‌دنبال ضربه‌زدن به آمریکا بودند، پس چرا آن را به کنگره آمریکا و یا به مردم دنیا ارائه نمی‌کنند؟


وی درخصوص اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا نیز گفت: پمپئو نیز آدم بدبختی است. چطور وزیر خارجه این کشور همه را تروریست می‌داند، در حالی که آمریکا بزرگ‌ترین تروریست جهانی است و الان نیز که آمریکا به‌عنوان یک مهمان در داخل عراق است، اقدام به عملیات تروریستی می‌کند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4369