printlogo


خون شهدای مقاومت ثمره داد
طنین شعار "الله الله اکبر آمریکا شیطان الاکبر"در سراسر عراق
طنین شعار "الله الله اکبر آمریکا شیطان الاکبر"در سراسر عراق
کد خبر: 4244
جبهه مقاومت اسلامی با به آتش کشیدن سفارت آمریکا در عراق و به زیر کشیدن پرچم آمریکا از سر در این لانه جاسوسی توانست قدرت واقعی جوانان جبهه مقاومت را بیش از پیش به نمایش بگذارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شاید روزی که اقتدار پوشالی آمریکا توسط دانشجویان ایرانی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران شکسته شد و از عده ای جوان ایرانی توانستند آمریکایی ها را از ایران اخراج کنند کسی فکرش را نمی کرد آمریکا با آن همه قدرتش پاسخی به ایرانی ها ندهد ولی همان طور که حضرت روح الله گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و دقیقا هم همان شد .

آمریکا امروز به چنان فلاکت و انفعالی افتاده است که سفارتش در کشوری مثل عراق مورد تعرض قرار می گیرد و با آن همه سرباز و نیرو به آتش کشیده می شود و هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و می داند که اگر دست از پا خطا کند در یک باتلاق بی انتها اسیر می شود و باید هزینه هایی بدهد که توانش را ندارد و قدرت پوشالی اش بیش از پیش برای جهان به نمایش در می آید.

جوانان جبهه مقاومت اسلامی در عراق امروز کاری کردند کارستان و با نشان دادن یک ضربه شصت به آمریکایی ها فهماندند که دیگر در عراق جایگاهی ندارند و باید هرچه زودتر عراق را ترک کنند .

خون شهدای مظلوم حشدالشعبی که در حمله وحشیانه و شبانه آمریکایی ها به مقر بسیج مردمی عراق در استان الانبار عراق در چند روز قبل صورت گرفت باعث شد مردم عراق متوجه فتنه آمریکایی ها که برایشان تدارک دیده بودند بشوند و با هم یکپارچه د متحد بشوند و در شهرهای مختلف عراق دست به تظاهرات بزنند و پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش بکشند .

یک شعار واحد در تظاهرات های ضد آمریکایی یکی دو روز قبل در سراسر عراق شنیده شد که حکایت از به ثمر رسیدن خون های شهدای جبهه مقاومت بود که باعث شد مردم عراق متوجه فتنه بزرگ در کشورشان بشوند و آن هم این بود "الله الله اکبر، آمریکا شیطان الاکبر" .

این شعار "الله الله اکبر آمریکا شیطان الاکبر" میلیارد ها دلار پول آمریکایی ها و متحدانش را به آتش کشید و با یک خطای بزرگ آمریکایی ها در بمباران مقر نیروهای جبهه مقاومت در شهر القائم در نزدیکی مرز با سوریه مردم عراق را به یکدیگر در مقابل آنها متحد کرد کاری که شاید چندین سال نیاز بود تا مردم عراق بفهمند ولی با یک خطای احمقانه آمریکایی ها مردم عراق در مقابل فتنه بزرگ متحد شدند.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4244