printlogo


گنده لات تهران با حمله اوباش کشته شد+عکس
گنده لات تهران با حمله اوباش کشته شد+عکس
کد خبر: 4186
گنده لات تهران ملقب به هانی کرده شب گذشته در پی حمله چند نفر از اوباش ناشناس با ضرب چاقو زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شب گذشته یکی از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت معروف به «هانی‌کُرده» به همراه یکی دیگر از دوستانش با خودروی پژو ۲۰۶ در حوالی چهارراه شاپور متوقف و مشغول خوردن آبمیوه بودند که دو موتور به آنها حمله کرده و با ضربات قمه وی را مصدوم می‌کنند.

در ادامه هانی کرده به بیمارستان منتقل شده و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عوامل در دستور کار است.

گفتنی است، در گذشته شایعاتی مبنی بر دست داشتن هانی کرده در قتل وحید مرادی دست به دست می شد که بعدها تکذیب شد.

گنده لات تهران ملقب به (هانی کرده) که در فضای مجازی لات بازی در می آورد و در فضای حقیقی جامعه هم معروف به یک گنده لات تهران بود شب گذشته توسط تعدادی از اوباش ناشناس با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و بشدت مجروح شد.

هانی کرده که بارها و بارها به جرم خشونت و دعوا و لات بازی روانه زندان شده بود و سابقه زیادی از شرارت داشت هر بار با جمعی از اوباش اسمی تهران با گرفتن عکس یادگاری و انتشار آن در فضای مجازی میخواست برای خودش موقعیت گنده لاتی بزرگ تهران درست بکند و پشتوانه داشته باشد که گرفتار شرارت های قبلی اش شد.

برخی ها گمانه زنی می کنند که این شرور بزرگ تهران کشته شده باشد زیرا ضربات چاقو بسیار عمیق و کاری به جاهای حساس این فرد زده شده است و به احتمال زیاد کشته شده است.

هانی کرده روابط زیادی با اوباش ها و اشرار داشت که عاقبت گنده لات بازی در آوردن همین طور کشته شدن است و نتیجه شرارت در جامعه است که عده ای متاسفانه این راه را در پیش گرفته اند.

افرادی که با ضربات چاقو هانی کرده را زخمی کرده اند به سرعت از محل متواری می شوند و این اقدام در دست پلیس آگاهی تهران بزرگ است، از قرار معلوم یکی از دشمنی های هانی کرده با جمعی از اوباش در زندان برایش این اقدام اراذل و اوباش را رقم خورده است .
 
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4186