printlogo


معترضین خشمگین جوکرهای دست قدرتهای فرامنطقه ای
معترضین خشمگین جوکرهای دست قدرتهای فرامنطقه ای
کد خبر: 3992
در این روزهای اعتراضات در عراق و لبنان و در ایران جوکر هایی را دیدیم که تصاویر آنها سوژه شبکه های اجتماعی شده است و آلت دست دشمنان قسم خورده کشورشان هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،این روزها در رسانه ها تصاویری را از جوانان با پوزیشن های اجتماعی مختلف که اکثرا از روی احساس ضعف در برابر مسئولان کشور خود را میبینند که دست به اعتراض می زنند چه در عراق و چه در لبنان و چه در ایران خواسته ها یکی است و اکثرا سعی دارند تا وضع زندگی شان از امروزشان بهتر شود و با این فکر همه چیز را به آشوب می کشانند.

این جوانان خشمگین سعی میکنند با هر ابزاری که دارند خشم خودشان را به دنیا نشان دهند و به زمین و زمان نشان بدهند که می توانند و قدرت دارند! اما به واقع اشتباه ترین عمل را انجام میدهند و فریب دشمنان کشورشان را میخورند و در آتش فتنه مهار نشده به دست دیگران می دمند و بدها شاید متوجه رفتار غلط خودشان بشوند ، در اینکه مسئولین هر کشوری باید مشکلات مردم کشور خود را حل و فصل کنند هیچ شکی نیست اما این جوانان پر از خشم همه چیز را نابود میکنند تا به خواسته های خودشان برسند!

این معترضین جدید موبایل دارند، اینترنت دارند، صاحب خودرو هستند و رانندگی می‌کنند؛ حتی دانشگاه و مدرسه رفته اند هیچ کدام از المانهای فقر مطلق را ندارند اما آرزوهایی در سر دارد که همگی نابود شده‌اند.

انها مصداق همان کسی هستند که ضعیف نگه داشته شده است؛ همان کسی که راه به جایی ندارد؛ همان کسی  که کمرش طوری شکسته که علیرغم زنده بودن نمی‌تواند زندگی کند.مشخص است که اعتراضات این طبقه خشن هم خواهد بود. جمعیتی که آرزو و هدف دارد اما به اهدافش نمی‌رسد.

 این آرزوهای پر پر شده به عقده تبدیل می‌شود و این عقده گشایی خشونت به بار می‌آورد. خشم این جمعیت در صورت سرکوب بیشتر هم خواهد شد.

این خشم کم کم تبدیل به تنفر می‌شود. تنفر از که؟ از هر شهروندی که به گمانش جایگاه او را اشغال کرده است؛ از سیاستمدار گرفته تا تاجر میلیاردر و حتی سلبریتی ها و از زمین و زمان طلبکار است و روزگار سختی و دشواری را درک نکرده است و فقط و فقط میخواهد وضع امروزش بهتر شود همین و بس!

عمده این جوانان در شبکه های اجتماعی فریب کانال ها و گروه هایی را میخورند که کسانی آنها را اداره میکنند که نفع شان در نابودی کشورهای دیگر و به آشوب کشیدن آن کشور هاست ولی متاسفانه این جوانان فقط خواسته های خودشان برای شان مهم است و بس و به چیز دیگری توجه نمی کنند!

شبکه های ماهواره ای فرا منطقه ای که به دست استکبار جهانی است و شبانه روز پمپاژ خبری می کند و مشغول سیاه نمایی است از این طرف شبکه های خودی و دولتی همه چیز را گل و بلبل نشان میدهند و این مسئله بیشتر این جوانان را به خشم می آورد.

به آشوب کشیدن و نابود کردن در هر جامعه ای توسط هر گروهی یک عمل نادرست است و باعث آبادی نمی شود بلکه بیشتر ویران می کند و باید سالها هزینه این ویرانی ها پرداخت شود تا مجدد وضع به سابق برگردد اما این عمده جوانان فریب خورده آلت دست آمریکا و استکبار را چنان خشمگین کرده اند که جز ویران کردن چیزی آرامش نمیکند و متاسفانه کسی هم برای بصیرت دادن به آنها وقت نمیگذارد و این فتنه در عراق و لبنان شدت زیادی گرفته است .

در ایران کمی موضوع پیچیده تر بود اهداف اصلی آمریکایی ها از به کشیدن عراق و لبنان فقط ایران بود که پس از گران شدن قیمت بنزین یک بستر مناسب برای آشوب ایجاد شد اما با هوشیاری مردم و تدابیر فرمانده معظم کل قوا و تلاش نیروهای امنیتی و نظامی این فتنه در نطفه خاموش شد .
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3992