printlogo


توهین بی شرمانه ابراهیم فیاض به مردم شریف قم/شکایت جمعی مردم در دادستانی قم
توهین بی شرمانه ابراهیم فیاض به مردم شریف قم/شکایت جمعی مردم در دادستانی قم
کد خبر: 3727
ابراهیم فیاض به اصطلاح جامعه شناس در هفته گذشته طی مصاحبه ای با سایت آزادی به مردم شریف قم رسما توهین کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سایت خبری آزادی طی هفته گذشته در مصاحبه ای با ابراهیم فیاض در مورد جامعه شناسی با حرف های پوچ و بی اساس نسبت به مردم قم توهین کرد و حرف های بی شرمانه ای را به مردم این شهر نسبت داد.

فیاض که سابقه حرف های بی پایه و اساس زیادی را در گذشته خود دارد این بار با توهین های بی شرمانه نسبت به مردم شریف قم باعث ناراحتی شدید مردم شهر قم شده است .

مردم شریف و انقلابی و مذهبی شهر مقدس قم همواره مردمی با اصالت و با فرهنگ و ارزشهای اسلامی در طول تاریخ بوده اند و این نوع توهین ها نسبت به مردم این شهر بسیار زننده است و برای هیچ کسی پذیرفتی نیست.

ابراهیم فیاض که با بررسی، شذوذات و انحرافات فکری وی قابل مشاهده می‌باشد قطع نظر از این‌که به مرحوم مصطفوی -پدرزن امام راحل عظیم الشان- مطلب خلاف واقعی را نسبت داده، همه‌ی علماء، طلاب و مردان قمی را با این عبارت مورد افترا قرار داده است.

«همین آقایان با صیغه‌هایی که در قم کردند این شهر را پر از فاحشه کردند!» «... همان‌طور که گفتم فاحشه‌های قم حاصل صیغه‌های خیلی از آقایان است!» در این عبارات هیچ‌گونه تبیینی برای ...خیلی از آقایان وجود ندارد، در نتیجه موضوع آن همه‌ی مردان قمی است و هر فرد قمی می‌تواند از وی شاکی باشد.در جای دیگری می‌گوید: «... امروز می‌بینیم که ردیف چهارتا چهارتا کنار خیابان‌های قم می‌ایستند، آن هم با حجاب کامل! چند شب قبل ماشین خود من در قم خراب شد و دیدم که فاحشه با چادر و مقنعه و حجاب کامل به ماشین چسبیده بود!»اینها بخشی از اراجیف و توهین های بی شرمانه فیاض به مردم شهر مقدس قم بود که ظاهرا از روی بغض و کینه و اهدافی مشخص زده است.

جمعی از مردم قم با ارسال نامه‌ای به دادستان قم از ابراهیم فیاض به دلیل توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب نسبت به قم شکایت کردند و دادستان قم نیز ضمن دفاع از حقوق عامه مردم تسریع در برخورد با این شخص هتاک را در دستور کار قرار داده است.
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3727