printlogo


عاقبت اعتماد به آمریکایی ها
عاقبت اعتماد به آمریکایی ها
کد خبر: 3611
هیچ دولتی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مثل دولت حسن روحانی به راحتی و بدون هیچ محدودیتی با آمریکایی ها نشست و برخواست کرد و اعتماد کرد اما در آخر چه شد جز اینکه همه آنها را دولت آمریکا تحریم کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، ابراهیم یزدی را که می شناسید، او بعد از انقلاب مدتی وزیر خارجه دولت بازرگان و سال ها دبیرکل نهضت غیرقانونی آزادی بود. او بیشترین ارتباط و هماهنگی با آمریکا را داشت و دائماً در حال رفت و آمد بین ایران و آمریکا و یکی از کانال های همیشگی ارتباط آمریکا با اپوزیسیون داخلی بود.

باور می کنید همین ابراهیم یزدی در واپسین روزهای زندگی اش قصد داشت برای درمان به آمریکا برود اما سفارت آمریکا در ترکیه به او ویزا نداد و در ترکیه جان سپرد؟!!

کیست که نداند دولت حسن روحانی اولین دولت بعد از انقلاب است که مستقیماً با ایالات متحده پای میز مذاکره نشست و به برجامِ نافرجام تن داد و تیم دیپلماسی این دولت بیشترین خوشبینی و اعتماد به آمریکا را دارا بوده و هست.

باور می کنید زمانی که یکی از اعضای تیم مذاکره کننده در برجام که اکنون نماینده ایران در سازمان ملل است، به دلیل بیماری در بیمارستانی در نیویورک بستری باشد و آمریکا به همان وزیر خارجه خوشبین ایران اجازه ملاقاتش را نمی دهد؟!!

 یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَن یَتَوَلَّهُم مِّنکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ (مائده51)


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3611