printlogo


معادلات جهان را این ۳ مرد رقم می‌زنند
معادلات جهان را این ۳ مرد رقم می‌زنند
کد خبر: 3605
انتشار عکس رهبر انقلاب،سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و حاج‌ قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس برای نخستین‌بار واکنش‌های جالبی در فضای مجازی ایجاد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،انتشار عکس رهبر انقلاب،سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و حاج‌ قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس برای نخستین‌بار واکنش‌های جالبی در فضای مجازی ایجاد کرد.
 
معادلات جهان را این ۳ مرد رقم می‌زنند

یکی از کاربران با انتشار این عکس نوشت: «خداوندا به آبروی #قاسم_ابن_الحسن_ابن_علی(ع) زمینه سازان ظهور ولی عصر(عج) مخصوصاً رهبر معظم انقلاب و سرداران رشید ایشان حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله را تا ظهور حضرتش زنده بدار و دشمنانشان را بمیران.» کاربری دیگر نوشت: « درد و بلاشون بخوره توی سر اونایی که دستشون را دادن توی دست دشمن».

کاربر دیگری با اشاره به غیر معادله در خاورمیانه توسط این سه نفر نوشت: « مبالغه نیست اگر بگوییم معادلات منطقه را این ۳ مرد رقم می‌زنند! آهای ضدانقلاب و سلطنت طلب ابله! حالا فهمیدین که ولی امر مسلمین جهان یعنی چی؟»

یکی دیگر از خوش ذوق‌های فضای مجازی با اشاره برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل این طور نوشت: «این جلسات نیویورک نیست که سرنوشت عالم را تغییر می‌دهد، بلکه تجربه نشان داده که تغییرات عالم به دستان مردان خدا رقم می‌خورد»

کاربری دیگر هم نکته سنجی کرده و اینگونه نوشت: « در عکسی که سمت چپ رهبری، سید حسن نصرالله و قاسم سلیمانی ایستاده‌اند، سمت راستش چه کسانی ایستاده بودند؟»

«سه به توان بی‌نهایت... قوت قلب مظلومان جهان» این هم یک واکنش دیگر بود به انتشار عکس سه نفره.

کاربری از کشور افغانستان با ابراز خوشحالی از انتشار این عکس اینگونه واکنش نشان داد: « هیچ تصویری به اندازه این یکی, من افغانستانی رو خوشحال نکرد!» دیگری هم نوشت: « امیدوارم تا ظهور همین ترکیب ادامه داشته باشه...»

کاربر دیگری هم پیش‌بینی این عکس در آینده نفرات بیشتری را در خود جای دهد« جای خالی خیلی‌ها احساس‌میشه، به زودی این قاب بزرگتر خواهد شد... ان شاء الله» یکی دیگر این سفر را با نابودی اسرائیل گره زده است: « با سفر #سید_حسن_نصرالله به تهران دیگه کاملاً مطمئن شدم خبرهای خوب و مهمی در آینده‌ای نزدیک می‌شنویم.

ان‌شاء‌الله اسرائیل ۲۵ ماه آینده به‌طور کامل نابود شده» « خاری در چشم رژیم صهیونیستی. باطل‌کننده رویای نحس از نیل تا فرات #اسرائیل و ان شاءالله سازنده تابوت رژیم منحوس صهیونیستی»

دیگری هم به سیادت دو نفر از سه نفر در عکس اشاره کرده و اینگونه واکنش نشان داد: «تحولات آخرالزمان را بچه‌های حضرت زهرا (س) رقم خواهند زد ... این تصویر در این ایام یعنی اینجا مرکز دنیاست ...»

کاربر دیگری اینگونه این سه بزرگمرد را توصیف کرده است: «سه مرد سه سیاستمدار، سه نفر که در مقابل بزرگترین قدرت جهانی ایستادند، هر سه نفر با هم قابلیت شکست هر قدرتی رو دارند» «شر اسرائیل را از این جهان کم می‌کند دست سردار حسین...»

یکی از کاربران هم رهبر انقلاب، سیدحسن نصرالله و قاسم سلیمانی را جریان سازان تحولات خاورمیانه دانسته است « جریان سازان تحولات منطقه و نقش بر آب کنندگان نقشه‌های آمریکا و صهیونیسم. ائتلافی که بنیانش عشق به علی (ع) هست.»

یکی از کاربران هم این افراد را  بستر سازان ظهور دانسته‌اند:« شیعه آنقدر از این مردان تقدیم اسلام کرده تا صدای عدالت خواهی‌اش خاموش نشود اما امروز با این مردان خدایی در صدد بستر سازی ظهور است تا عدالت را جهانی کنند و همه را از یوق ظلم و ستم مستکبران برهانند»

کاربر دیگری رفت و آمد دبیرکل حزب‌الله به ایران را مورد توجه قرار داده و اینگونه نتیجه‌گیری کرده است: « به نظر میرسه از زمان این عکس خیلی نگذشته! به کوری چشمان صهیونیست‌ها #سید_حسن_نصرالله به راحتی به ایران رفت و آمد دارد و آبی از آب تکان نمی‌خورد! باشد که تا مرگشان در این خماری بمانند...»

واکنش‌ها در فضای مجازی به قدری زیاد است که جمع‌آوری آن‌ها از حوصله این صفحه خارج است .

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3605