printlogo


از دستبوسی ملکه انگلیس تا توقیف نفتکش انگلیسی
از دستبوسی ملکه انگلیس تا توقیف نفتکش انگلیسی
کد خبر: 3459
این روزهای تاریخ ایران اسلامی پر است از شکوفایی روز افزون هزاران افتخار آفرینی که در طول تاریخ استعمار گران نگذاشتند ایران و مردم ایران به آنها دست پیدا کنند و آزاده باشند و استقلال داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،این روز ها را نگاه نکنید که پهبادهای آمریکایی چند متر از مرز ایران رد میشوند و در آسمان پودر میشوند و سران آمریکا ، شرق و غرب عالم را واسطه کرده اند که ایران چراغ سبزی برای مذاکره با آمریکا بدهد یا اینکه اغلب کشورهای دنیا و ژنرال های چهارستاره و کهنه کار آمریکایی از جنگ ایران و آمریکا به وحشت افتادند و کاری کردند سران آمریکا بیش از  چند ساعت نتوانند بر طبل جنگ با ایران بکوبند.

تنها به ذلت امروز نیروی دریایی انگلیس نگاه نکنید که در دفاع از نفتکشهای بریتانیای کبیر ناتوان است و در مقابل سپاه پاسداران به ذلت افتاده است.

روزگاری نه چندان دور بود که سران سه کشور آمریکا و شوروی و انگلیس قرار ملاقاتشان را بدون اجازه ایرانیان در تهران میگذاشتند و شاه مملکت هم روحش خبردار نبود ،روزگاری بود که ارتش پوشالی شاه پهلوی در نصف روز دچار شکست و فروپاشی شد و شمال و جنوب کشور در زمانی اندک به تصرف ارتش شوروی و انگلیس در آمد.

یکی از خاطرات دردناک، خاطره تاج الملوک، مادرشاه است، که می گوید دیدم محمدرضا سخت غمگین است گفتم محمدرضا چرا ناراحتی؟گفت:من شاه ایرانم اما آمریکاییها و انگلیسی ها بدون حتی یک اطلاع ساده به من، هواپیماهای ما را از پایگاه اصفهان می برند و می آورند.

این یک صفحه از هزاران صفحات اینچنین است و آنچه دشمنان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را از سعودی متحجر تا رژیم غاصب صهیونیستی آدم کش و آمریکای غارتگر، برآشفته است همین فکر است که ملت و نظامی توانسته به اتکای خود و زیر پرچم اسلام، علی رغم تمام سختی ها، چنین مستقل و عزت مند باشد.

راز نفوذ ایران در منطقه هم، نه هزینه مالی بلکه همین فکر و الگوی عملی است. و الا عربستان طبیعتا به نحو غیر قابل مقایسه ای با ما، هم منابع مالی دارد و هم در حال هزینه کردن است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3459