printlogo


خواننده رپ صدا و سیما ممنوع الکار شد + عکس
خواننده رپ صدا و سیما ممنوع الکار شد + عکس
کد خبر: 3277
خواننده رپ نه چندان خوشنام که با سابقه تولید آثار زیرزمینی مبتذل سال‌ها در شبکه نسیم فعالیت می‌کرد گویا در نهایت به پایان راه به عنوان تنها خواننده رپ در صداوسیما رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،نشست خبری مستند مسابقه «خانه ما» با حضور عوامل این مجموعه در خانه مستند انقلاب اسلامی برگزار شد.

حسین افشار تهیه‌کننده مستند مسابقه «خانه ما» دراین نشست بیان کرد: برای فصل جدید برنامه که از این هفته پخش میشود به ما اعلام شده که از حضور "گامنو" در تیتراژ و آیتم ها استفاده نکنیم.
 
خواننده رپ صدا و سیما ممنوع الکار شد + عکس
 
گفتنی است، گامنو طی سال های اخیر خواننده تیتراژها و آیتم های برنامه هایی چون خندوانه، کودک شو و خانه ما بوده است که همواره حضور یک خواننده رپ نه چندان خوشنام با سوابق آثار زیرزمینی مبتذل در این برنامه ها مورد انتقاد اهالی رسانه و موسیقی قرار میگرفت و انگار دیگر عصر فعالیت این خواننده رپ در شبکه نسیم به پایان رسیده است.
 
شبکه نسیم صدا و سیما و برنامه خندوانه ابداع کننده و مروج موسیقی رپ در رسانه ملی بودند که علی رغم چندین بار انتشار اخبار رسانه ای در این خصوص دفتر موسیقی وزارت ارشاد هیچ توجهی نکرد و احتمال آن می رود بعد از انتقادهای صریح رهبر انقلاب صدا و سیما با این خواننده رپ خداجافظی کرده باشد.
 


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3277