printlogo


اغتشاشات دانشگاه تهران دستپخت افطاری سفارت انگلیس
اغتشاشات دانشگاه تهران دستپخت افطاری سفارت انگلیس
کد خبر: 2817
همونطور که پیش‌بینی میشد و رهبر بزرگوارمون هم چند ماه پیش تذکر داده بودند، پروژه فتنه و آشوب در آستانه اجرایی شدن طرح معامله قرن بین اعراب و اسرائیل، از داخل دانشگاه تهران با پوشش و بهانه اعتراض به حجاب کلید خورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مشخص بود که افطاری سفارت انگلیس، در واقع جلسه هماهنگی اجرای پروژه کودتا بوده و البته این احتمالا اولین اقدام در تلاش برای ایجاد آشوب و اغتشاشات بزرگتر هست.

حالا چرا الان رو برای اجرای این طرح انتخاب کردند؟؟ پاسخش اینه که چون ما در ماه رمضان و در آستانه روز قدس هستیم و همین برپا شدن هر ساله راهپیمایی روز قدس، یکی از موانع اصلی اجرای طرح معامله قرن هست. برای همین تلاش می‌کنند تا کانون اصلی برگزاری این راهپیمایی ضد صهیونیستی، یعنی ایران رو متلاشی بکنند.
.
شما در فتنه ۸۸ هم اگه دقت بکنید، تجمعات اصلی آشوب‌طلبان در روزهایی بود که ایام الله محسوب میشه، چون بواسطه همین ایام الله هست که قلب تپنده انقلاب اسلامی، همچنان به ضربان خودش داره ادامه میده. برای همینم روزهایی مثل #روز_قدس، #سیزده_آبان، #تاسوعا و #عاشورای_حسینی بعنوان بستر تدارک آشوب برای کمرنگ

در حال حاضر دوباره ادامه همون قصه است، با بهانه و پوشش جدید. وگرنه کدوم حجاب؟؟ اینایی که به حجاب اعتراض می‌کنند، اصلا پایبندی به حجاب دارند؟؟

روشنه کسانی که میدان دار و لیدرهای این جور تجمعات هستن، عناصر برانداز و نفوذیهای سفارت انگلیسن که در پوشش دانشجویی در تدارک ایجاد آشوب و اغتشاش شهری هستند.

خلاصه اینکه افطاری چرب سفارت انگلیس داره خروجی خودش رو پس میده و فقط دلمون میسوزه برای اون دانشجوهای بدبختی که بازیچه دست دشمنان این مملکت شده‌اند. اما شاید پس از این دیگه فرصتی برای درس گرفتن مجدد نباشه.
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/2817