printlogo


از شایعه تا واقعیت تخلیه منازل برخی مناطق شهر اهواز
از شایعه تا واقعیت تخلیه منازل برخی مناطق شهر اهواز
کد خبر: 1758
با افزایش ذخایر آب پشت سدهای خوزستان و بالا آمدن سطح رودخانه کارون اطلاعیه‌ای در فضای مجازی مبنی بر تخلیه منازل مسکونی برخی مناطق شهر اهواز منتشر شد. اما واقعیت چیست؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با افزایش ذخایر آب پشت سدهای خوزستان و بالا آمدن سطح رودخانه کارون اطلاعیه‌ای در فضای مجازی مبنی بر تخلیه منازل مسکونی برخی مناطق شهر اهواز منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است که مردم در مناطق کوی سید خلف، کیانپارس شرقی، کیان‌آباد، ٢٤ متری، کوروش فاز ٣و٤، ملی راه، کوی مجاهد و معین زاده در روز یکشنبه با شروع باران شدید وقوع سیلاب شدید منازل را ترک کرده و به مناطق امن بروند.

فرمانداری شهر اهواز ضمن تکذیب شایعه فوق، اطلاعیه‌ای به شرح زیر در این خصوص منتشر کرد:

پیرو شایعه‌ای در فضای مجازی در خصوص تخلیه برخی از مناطق شهرستان اهواز به دلیل زیادشدن آب کارون، این فرمانداری اعلام می‌دارد که هیچ‌گونه خطری شهرستان اهواز را تهدید نمی‌کند و میزان آب ورودی به رودخانه کارون کاملاً مدیریت‌شده و با نظارت و کنترل دقیق در حال رصد است.

این فرمانداری از افرادی که با شایعه‌سازی قصد ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی را دارند حق پیگیری را برای خود محفوظ می‌دارد. کلیه اخبار و اطلاعات فقط از طریق روابط عمومی فرمانداری و خبرگزاری‌های رسمی به عموم مردم رسانده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در چند روز گذشته با ورود سیلاب استان‌های دیگر به خوزستان و افزایش ظرفیت سدهای خوزستان شایعاتی در فضای مجازی منتشر می‌شود که موجب از بین رفتن آرامش مردم خوزستان می‌شود.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1758