printlogo


سد «مروک» دورود تا ساعاتی دیگر سر ریز می‌کند/ احتمال طغیان رودخانه «تیره»
سد «مروک» دورود تا ساعاتی دیگر سر ریز می‌کند/ احتمال طغیان رودخانه «تیره»
کد خبر: 1756
نماینده ویژه استاندار لرستان با بیان اینکه 97 درصد سد «مروک» پر شده است، گفت: با توجه به روند بارش ها طی دو ساعت آینده این سد سرریز خواهد کرد و احتمال طغیان رودخانه «تیره» این شهرستان وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: از صبح امروز بارندگی‌ها در شهرستان دورود آغاز شده، ولی هنوز رودخانه در این شهر طغیان نکرده است.

وی با بیان اینکه 97 درصد سد «مروک» پر شده است، تصریح کرد: با توجه به روند بارش‌ها طی دو ساعت آینده این سد سر ریز خواهد کرد و این اتفاق سبب طغیان رودخانه های شهر دورود می‌شود.

نماینده ویژه استاندار لرستان در شهرستان دورود اظهار کرد: در صورت طغیان رودخانه تمام اقداماتی که برای پیشگیری  از هرگونه حادثه کنترل نشده لازم است را در این شهرستان انجام داده‌ایم و تیم‌های عملیاتی در آماده‌باش کامل قرار دارند، ضمن اینکه علاوه بر تیم‌های عملیاتی یک تیم پشتیبان نیز برای دورود نظر گرفته شده است.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه برای مدیریت بحران دورود نیازمند همکاری همه جانبه مردم هستیم، تصریح کرد: سه روستای بخش مرکزی دورود به صورت کامل تخلیه شده و با خانوارهایی که در مناطق خطرناک قرار دارند صحبت های لازم را انجام داده‌ایم و برای تخلیه منازل مشکل خاصی وجود ندارد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/1756