پیوند اصلاحات و منافقین در یک حزب جدید التأسیس! + عکس

سازمان مردم نهاد «جهد» (جمعیت هم اندیشان دادخواه) به منظور شفافیت و مقابله با اشکال فساد ورز گذشته اعلام موجودیت کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مراسم اعلام موجودیت سازمان مردم نهاد «جهد» (جمعیت هم اندیشان دادخواه) به منظور شفافیت و مقابله با اشکال فساد روز شنبه با حضور اعضای اصلی تشکل در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

از اعضای این تشکل می توان به سید محمود حسینی استاندار اصلاح طلب سیستان و بلوپستان در دولت اصلاحات، قاسم میرزایی نیکو نماینده اصلاح طلب دماوند و فیروزکوه در بهارستان و از حامیان برجسته سران فتنه 88 در مجلس، بهاره آروین عضو شورای اسلامی شهر تهران و سیده حمیده زرآبادی نماینده اصلاح طلب قزوین اشاره کرد. حسینی مدیرعاملی این تشکل و میرزایی نیکو ریاست هیئت مدیره این تشکل را برعهده دارد. همچنین سیده حمیده زرآبادی نایب رئیس هیئت مدیره این تشکل است.

از دیگر نکات جالب این نشست جدای از حضور دیگر اصلاح طلبان نظیر محسن میردامادی(از محکومان فتنه 88)، حسن رسولی و پروانه سلحشوری، حضور لطف الله میثمی از چهره های فعال در سازمان مجاهدین خلق و نهضت آزادی در قبل از انقلاب و جزو تشکل موسوم به ملی مذهبی در بعد از انقلاب است.

هرچند چهره های حاضر در نشست اعلام موجودیت این تشکل به خوبی عاقبت این جمع و روز پایان فعالیتشان را نشان میدهند اما باید گفت اگر این افراد به جای سیاسی بازی‌ها، قبیله گرایی‌ها و همچنین ایجاد حواشی در مناصب خدمتی که هم اکنون حضور دارند به طور واقعی در جهت مقابله با فساد تلاش کنند، بخش عمده ای از کار پیش رفته است.
 
پیوند اصلاحات و منافقین در یک حزب جدید التأسیس! + عکس
 
پیوند اصلاحات و منافقین در یک حزب جدید التأسیس! + عکس
 

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3582
نظرات شما