استارت پروژه جدید؛ به نام زنان به کام کارگزاران!

به نظر می‌رسد برای در اختیار گرفتن پست دیگری از میان هیئت دولت، برای وزارت آموزش و پرورش نقشه کشیده‌ شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حزب کارگزاران سازندگی از آغاز دولت روحانی توسط اصلاح‌طلبان متهم به در اختیار گرفتن بیشترین سهم از دولت شده است. حال به نظر می‌رسد برای در اختیار گرفتن پست دیگری از میان هیئت دولت، برای وزارت آموزش و پرورش نقشه کشیده‌اند. این بار برای آنکه موجه جلوه کنند، یک زن را معرفی کرده‌اند و با شعار «وزیر زن» جلو آمده‌اند.
 
فائزه هاشمی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درخصوص مطالبه وزیر زن و وعده‌های رئیس‌جمهور گفته که «آقای رئیس‌جمهور بار‌ها در خصوص به‌کارگیری زنان شایسته و توانمند صحبت کرده و وعده‌هایی داده‌اند. امروز نوبت عمل ایشان است و حالا که دولت در حال انتخاب گزینه نهایی برای وزارت آموزش و پرورش است، معتقدیم وقت معرفی یک وزیر زن به مجلس فرا رسیده است. در موضوع زنان هرگز قائل به کار سیاسی نبوده و به کارگیری زنان شایسته از هر طیف و اندیشه‌ای می‌توانند در سطوح عالی مدیریتی کشور باشند.

فاطمه سعیدی، نماینده مردم تهران در مجلس گزینه‌ای قابل قبول است. خانم سعیدی گزینه انحصاری حزب کارگزاران نیست و سایر زنان اصلاح‌طلب در احزاب و گروه‌های مختلف روی ایشان نظر مثبتی دارند و معتقدیم ایشان می‌تواند وزیر آموزش و پرورش خوبی باشد.»

وزیر زن از شعار‌ها و وعده‌های حسن روحانی بود که در طول شش سال گذشته به آن جامه عمل نپوشاند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/3438
نظرات شما