مریم بوبانی از کشف حجاب تا بازی در نقش مادران شهدا!

مریم بوبانی پیرزنی است که به برکت صداوسیما معروف شده است و در صفحه شخصی خود ترویج نگهداری سگ و گربه می کند و عکس خود را بدون حجاب منتشر کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مریم بوبانی که در بسیاری از سریال های صدا وسیما نقشی مادری مهربان و دلسوز و در جاهایی مادر شهدا را ایفای نقش کرده است حال در فضای مجازی برای جلب نظر خواسته یا ناخواسته همسو با مخالفان فرهنگ ایرانی و اسلامی قدم برداشته است.

عکس اصلی در پیج این خانم در اینستاگرام کاملا بدون حجاب است و کشف حجاب کرده است .


این بازیگر زن سینما و تلوزیون اکثر پست های پیج اینستاگرامی اش سیاه نمایی مطلق از وضعیت کشور هست!او در پست جدید خود در روز دختر یک عکس از دو دختر که در سطل آشغال به دنبال غذا میگردند منتشر کرده و نوشته است شما دختران روزی ندارید که من به شما تهنیت بگویم!



با یک جستجوی ساده می توان فهمید عکس برای سال ۲۰۱۴ در کشور یمن است و اولین بار هم یک پایگاه خبری یمنی آن را منتشر کرده است.

واقعا سوالی که از صداوسیما و آقای علی عسگری باید پرسید آیا بر رفتار و اعمال بازیگران و پیج های شخصی آنها در فضای مجازی نظارتی صورت میگیرد؟

آیا به همین راحتی یک پیرزن که در اکثر فیلم ها و سریال های صداوسیما نقش مادری مهربان و دلسوز را دارد در صفحه شخصی خود علیه ایران سیاه نمایی و لجن پراکنی کند و بعد به راحتی در صداوسیمای جمهوری اسلامی بازی کند؟!
انتهای پیام/
گالری عکس
http://enghelab-news.ir/3387
نظرات شما