مضحک نیست؟

محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، 

مضحک نیست؟

دولت و وزارت ارتباطات، یک سال قبل با تعبیه مسیر موازی، ۳۰ میلیون نفر از مردم در حال کوچ به پیام رسان های ایرانی را به تلگرام برگرداندند و حالا با پاس کاری گوگل پلی درباره آلوده بودن طلاگرام و هاتگرام، از حقوق مردم دم می‌زنند. آیا تهدید خود تلگرام، کمتر از پوسته‌های آن است؟!

آقای آذری جهرمی! حق الناس این است که مردم ما شبکه پیامرسان ملی و مطمئن داشته باشند و پول هنگفت بیت المال، خرج تأمین امکانات برای پیام رسان های بیگانه نشود. تهید های امنیتی به کنار؛ شما فرصت‌های اقتصادی یک بازار ۵۰ میلیون نفری را در حلقوم صاحبان تلگرام و اینستاگرام و… می‌ریزید.

وزیر ارتباطات هر چند وقت یکبار ژست افشاگری و مبارزه با تخلف و تقلب می گیرد. اما شخص او به خاطر تخلفاتش در عدم راه اندازی "شبکه ملی ارتباطات و اطلاعات" و ترویج پیام رسان ها و شبکه های بیگانه که موجب خسارت های اقتصادی و امنیتی گسترده شده، باید تحت پیگرد حقوقی و پارلمانی قرار گیرد.

اخیرا "جینا هسپل" رئیس سازمان سیا از استخدام متخصصان شبکه‌های اجتماعی و افزایش فعالیت این سازمان روی شبکه‌های اجتماعی با استراتژی جدید خبر داد. رئیس سیا تأکید کرد آنها اکانت توئیتر با 2.5 میلیون فالوور دارند و حالا اداره عمومی روی اینستاگرام نیز فعالیت خواهد کرد.

 

​​​​​

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/2305
کلیدواژه: مضحک دولت جهرمی
اخبار مرتبط

نظرات شما