printlogo


اعلام حضور مرکز اسوه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران
کد خبر: 5394
مرکز اسوه برای حضور در ششمین دوره‌‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران اعلام حضور کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، بنابرآنچه در اطلاعیه ی این مرکز آمده است، این مجموعه که بخش قابل توجهی از اعضای آن را مدیران سابق و کنونی حوزه ی مدیریت شهری در شهرداری تهران تشکیل می دهند، قرار است که طی روزهای آتی لیستی از کاندیداهای مورد نظر خود را منتشر نماید.
در بیانیه این گروه ضمن تاکید بر لزوم ورود جوانان پرشور و انقلابی به عرصه ی خدمت بر لزوم پرهیز از ورود در مناسبات گروهی ، جناحی و حزبی اشاره شد.
همچنین ضمن انتقاد از حاکمیت مدیریت های اتوبوسی و قطاری در عرصه ی حساس و خطیر مدیریت شهری، از تاثیر و مخاطرات آن در ارائه‌ی خدمات عمومی به مردم و نیز ایجاد رخوت و بی‌انگیزگی در کارشناسان و مدیران حوزه‌‌ی مدیریت شهری ابراز نگرانی شده و بر لزوم استفاده از نیروهای جوان، مومن، متخصص و کارآمد شاغل شهرداری تاکید شده است.
در این اطلاعیه علاوه بر تبیین و تشریح اهداف این مرکز در ورود به عرصه انتخابات ، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ، خارج ساختن شورای اسلامی شهر از قبضه جریانات سیاسی را یک ضرورت اساسی مطرح و مبارزه واقعی با و نه شعارگونه با رانت، فساد و فریبکاری این مولفه ها را به عنوان اصلی ترین مطالبات مردم مورد اشاره قرار داده است.
در پایان این اعلامیه، تصریح شده است که اعضاء این مرکز با با اتکاء به گزاره‌های مُتقن علمی و به پشتوانه‌ ی تجربه ی دو دهه فعالیت در عرصه مدیریت(بویژه در حوزه‌‌ی مدیریت شهری و فرهنگ) گفتمان تازه‌ای را در عرصه انتخابات به منصه‌ی ظهور خواهند رساند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5394