printlogo


بیش از ۴۰۰۰ آمریکایی در یک روز کرونایی شدند +جدول
کد خبر: 5115
طبق آخرین آمار جهانی، کشور آمریکا با افزایش ۴ هزار و ۸۷۶ مبتلا در یک شبانه روز، در رده ششم کشورهای جهان قرار دارد؛ ایتالیا هم با افزایش ۵ هزار و ۳۲۲ مبتلا تنها در یک روز، رکورد افزایش روزانه مبتلایان این بیماری را شکست!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه 245 هزار و 749 نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید19) مبتلا شده‌اند که از این تعداد 10 هزار و 46 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

تاکنون از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، 88 هزار و 441 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

طبق آمار، تا این لحظه کشور چین به عنوان مبدا شروع ویروس با 80 هزار و 967 مبتلا در رده اول کشورهای جهان قرار دارد؛ بعد از آن کشورهای ایتالیا، ایران، اسپانیا و آلمان به ترتیب در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه در آمار، افزایش شدید تعداد مبتلایان در کشورهای اروپایی است؛ کشور ایتالیا با افزایش 5 هزار و 322 مبتلا تنها در یک روز، رکورد افزایش روزانه مبتلایان این بیماری را شکست.

کشورهای اسپانیا، آلمان و فرانسه نیز وضعیتی مشابه دارند؛ کشور اسپانیا با افزایش 3 هزار و 638 مبتلا نسبت به روز گذشته و کشور آلمان با افزایش 2 هزار و 993 مبتلا نسبه به روز گذشته، در رده‌های چهارم و پنجم جهان قرار دارند.

کشور آمریکا نیز با افزایش چشمگیر مبتلایان مواجه است؛ این کشور با افزایش 4 هزار و 876 مبتلا نسبت به روز گذشته در مجموع 14 هزار و 340 مبتلا دارد.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا , کشور آلمان ,

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5115