printlogo


استعفا از تئاتر های "مبتذل" ویروسی!
کد خبر: 5103
شهرام کرمی ‌که انتقادات فراوانی به عملکردش در اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد بود، بالاخره از این سمت استعفا داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شهرام کرمی ‌که انتقادات فراوانی به عملکردش در اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد بود، بالاخره از این سمت استعفا داد.

عرصه هنرهای نمایشی کشور، سال‌هاست که به ویروس ابتذال و هنجارشکنی آلوده شده است اما در دوران مدیریت شهرام کرمی ‌در اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، این ویروس شیوع گسترده‌تری پیدا کرد. یکی از دلایل این مسئله، انتصاب افراد بی‌تعهد و دوتابعیتی در بخش‌های مختلف اداره کل هنرهای نمایشی بود. صدور مجوز برای آثار مسئله‌دار و ضعف در نظارت بر اجرای نمایش‌ها از دیگر مشکلات رو به افزایش در دوران این مدیر فرهنگی بود.
 
روزنامه کیهان پیش از این در گزارش‌ها و یادداشت‌هایی بر لزوم تغییر در مدیریت اداره کل هنرهای نمایشی تأکید کرده بود که در نهایت به استعفای شهرام کرمی ‌از ریاست این اداره منجر شد. هر چند که این مدیر، باید نسبت به بسیاری از اتفاقات تلخ و ضدفرهنگی سال‌های اخیر در عرصه تئاتر و از جمله انتصاب بعضی از افراد با عملکردی آشکارا در تضاد با انقلاب اسلامی، توضیح دهد.
 
شهرام کرمی ‌درباره این خبر و دلایل آن به مهر گفت: مأموریت دو ساله من در اداره کل هنرهای نمایشی به پایان رسیده است و این را که تنها تا پایان سال در اداره کل هنرهای نمایشی خواهم بود به معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حدود چهار ماه پیش اعلام کرده بودم.
 
وی ادامه داد: اوایل ماه اسفند نیز به‌صورت کتبی موضوع پایان مأموریت خود را به معاون هنری یادآوری و تأکید کردم.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5103