printlogo


امیر حسین فرامرزی از فعالین سایبری در گفتگو با انقلاب نیوز:
انتشار چت های سلبریتی ها نقشه اتاق فکر شبکه "من و تو" بود/ضد انقلاب میخواهد سلبریتی ها را به هر نحوی جذب و به خارج بکشاند
کد خبر: 4997
امیر حسین فرامرزی از فعالین عرصه جنگ نرم و سایبر در واکنش به انتشار تصاویر چت های خصوصی برخی از سلبریتی ها با عناصر ضد انقلاب گفت : انتشار چت های سلبریتی ها با عناصر ضد انقلاب نقشه اتاق فکر شبکه"من و تو" برای خروج آنها از ایران است.
امیر حسین فرامرزی از آتش به اختیاران فضای مجازی که سلهاست با فعالیت های شبانه روزی خود و تمرکز در فضای اینستاگرام با نفوذ و بستن پیج های ضد انقلاب و عناصر وابسته شان فعالیت می کند حقایقی را از پشت پرده دسترسی پیدا کردن و بستن پیج مجری فاسد شبکه بهایی "من و تو" و دسترسی که اخیرا با انتشار دایرکت های این مجری فاسد و ارتباط نزدیکش با سلبریتی ها که سر و صدای فراوانی را در فضای مجازی ایجاد کرد و بازتاب فراوانی هم داشت را در یک گفتگوی اختصاصی برای اولین بار با پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز مطرح کرد که بسیار شنیدنی است که در ادامه این مصاحبه را می خوانید .

امیر حسین فرامرزی از فعالین انقلابی جنگ نرم که با لقب "استاد بختک" در فضای اینستاگرام بعد از بستن پیج های عناصر ضد انقلاب شهرت پیدا کرد گفت: من مدتها بود که فعالیت های این عناصر ضد انقلاب را در شبکه های اجتماعی رصد میکردم و با بستن پیج های این افراد به همراه تیم واکنش سرباز گمنام به برخی مسائل مهم که در اتاق فکر شبکه من و تو در حال شکل گرفتن است دست پیدا کرده ایم و در حال حاضر به این اتاق فکر نفوذ کرده ایم طبق اشتباهات فعالیتی اینها و هدفم بالا ترم از بستنو زدن پیج های مرتبطین با این شبکه است.

امیر حسین فرامرزی ادامه داد:شبکه من و تو بعد سناریوی به اصطلاح هک علنی پیج ندا جناب رسما وارد میدان شد تا ما را شناسایی کند و هدفش این بود از این طریق از سلبریتی ها باج خواهی کند.

وی ادامه داد:من در طول فعالیتم در فضای اینستاگرام نزدیک به ۴۰۰۰ هزار پیج را به همراه تیم آتش به اختیار سرباز گمنام که همگی از افراد مستعد و فعال و انقلابی هستند تا به امروز بسته ایم و هدف این بود که وقتی می دیدیم این افراد منحرف و فاسد و ضد انقلاب به اهل بیت (ع) و اعتقادات مردمم هتاکی و بی احترامی میکنند نباید در این فضا باشند.

امیر حسین فرامرزی افزود:وقتی می دیدم که در فضای اینستاگرام عده ای به راحتی به اعتقادات و ارزشهای اسلام و انقلاب توهین میکنند بخصوص اهل بیت و شهدا رفتم به دنبال یاد گرفتن بستن پیج ها که خدا رو شکر در این راه موفق هم بودیم .

وی ادامه داد:بسته شدن پیج یاسمین پهلوی و ولیعهد که در اوایل سال صورت پذیرفت یک اقدام بسیار مفید بود تا ضد انقلاب بداند با هیچ کدام شان مماشاتی صورت نمی‌دهیم بعد از آن بسته شدن پیج امیر تتلو با اینکه تیک آبی داشت که مدارکش هم موجود است و گزارش آن را به موقع منتشر خواهم کرد ولی کار ما به اینجا ختم نشد و رسما وارد لایو مشترک با عناصر ضد انقلاب شدیم تا همه آنها را شناسایی کنیم و بتوانم آنها را از فضای اینستا گرام حذف کنم و جنگ های علنی در فضای مجازی با عناصر بی دین ضد انقلاب صورت گرفت و شبانه روز مشغول فعالیت بودم و هستم .

وی ادامه داد:شب گذشته حتی شخصی به نام مستعار سلطان پاشا در لایوی خانمی محجبه من را رسما تهدید به قتل کرد. و نشر اکاذیب بر علیه ما صورت پذیرفت که ۷ شکایت دادسرایی داریم و قانون پیگیر ما هست برای تخریب افکار نسبت به ما در حضور بینندگان لایو

امیر حسین فرامرزی افزود : چندی پیش به مدت ۹ ماه برای رد گم کنی و ادامه فعالیت های وقتی دیدم برخی ها مدعی شناسایی ام شده اند با پیج بی نام و نشان ادامه فعالیت دادم و بعد از بازگشتم اقدام به فعالیت فان در اینستاگرام کردم و حتی لایوهایم کاملا برعکس شد و با رفتاری کاملا متضاد با مذهبی شروع کردم تا بتوانم شناسایی کنم و کارم را انجام دهم .

وی ادامه داد :با بسته شدن پیج شهره صولتی خواننده هتاک و پیج سالومه مجری فاسد شبکه بهایی من و تو برخی ها آمدند تا به من رکب بزنند و شخصی رو به نام سید سمبل کردند ولی اصلا سیدی در کار نبود و هکی صورت نگرفته بود .

امیر حسین فرامرزی افزود:من در فضای مجازی با همکاری تیم های متعهد و متعدد آتش به اختیار توانستیم پیج ها و صفحات زیادی را ببندیم و از فضای اینستاگرام خارج کنیم و در حال حاضر گردان فضای مجازی راه اندازی کرده ایم که همگی افتخاری کار میکنند .

برخی از این افراد که در گردان ما فعالیت داشتند چون گزینشی صورت نگرفته بود و افراد بر اساس فعالیت هاشون در فضای مجازی با من ارتباط گرفته بودند که بعدها متوجه شدیم که برخی از آنها نفوذی هستند و آمدیم و غربالگری کردیم و افراد را به درستی از بین طلاب و مذهبی ها انتخاب کردیم و نفوذی ها را خارج کردم .

امیر حسین فرامرزی ادامه داد:بعدها متوجه شدیم در میان برخی از به ظاهر انقلابی نفوذی هایی هستند که در گردان سایبری ما فعال هستند تا ضربه بزنند و این ها هم شناسایی شدند و از تیم سایبری ما خراج شدند.

وی ادامه داد :در حال حاضر به صورت مجازی نزدیک به ۵ گردان سایبری آتش به اختیار داریم این نفوذی ها کارشان نزدیک شدن به ما بود تا اطلاعات ما را در اختیار شبکه من و تو و ضد انقلاب قرار دهند تا جایی که اسامی نوامیس بعضی از ما را هم به دست آورده بودند و حتی اسم خواهر و پدر و مادر را از طریق دختری به نام ... پیدا کرده بودند که در دارد این خانم طی دو سال با مطرح کردن نام بنده و نوامیس من و نشر اطلاعات شخصی من فعالیت کرد و مدعی میشد که استاد بختک را روانه زندان میکنیم!و استاد بختک یک شخص مجهول المکان و فراری است .حتی مطرح میکردند که بنده در دادسرا چندین پرونده دارم و حکم جلب من هم صادر شده است و حکمی جعلی درست کرده بودند و در فضای مجازی منتشر کردند و نوع فعالیت شان به جایی رسیده بود که سعی میکردند با نفوذی هایشان که نزدیک من بودند فراخوان صادر میکردند تا من را تخریب کنند .

امیر حسین فرامرزی افزود:از وحید خزایی گرفته تا طاهر خانی معاند و ضد انقلاب که در حال حاضر در اروپا به سر میبرد و فردی دیگر مثل مازیار که در آمریکا ساکن است به همراه پیر مردی به اسم لویی که گذشته در شبکه های ضد انقلاب مرتبط بود جایزه هایی را برای دریافت اطلاعات شخصی ما گذاشته بودند . حتی در کانال ضد انقلابی راسویاب برای شناسایی عکس امیر حسین فرامرزی منتشر شد.

امیر حسین فرامرزی افزود:من در این روزهای اخیر به این با رصد شبانه روزی و فعالیت های ما برای نفوذ در بین ضد انقلاب به نتیجه مهمی دست پیدا کردیم شبکه ضد انقلاب من و تو و همچنین دیگر عناصر مرتبط با آنها و رژیم صهیونیستی شیوه ای را به کار گرفته اند شیوه ای که بسیار حساب شده بود اما در یک استوری خطای شخص به ظاهر هکر رسوایی ببار اورد که از ریز بینی تیم واکنش ما عاجز ماندند ناخنهای زنانه ای که در استوری پیج سالومه دیده شد که در حال رسوا کردن چتهای سلبریتی ها بود و بعد از لحظاتی دست مردانه ای با ناخن های بلند لحاظ شد که وانمود کند ناخنهای او بلند است ایا یک زن و مرد پشت این ماجرا هستند یا چیز دیگریست که به زودی شفاف سازی خواهیم کرد ما می دانیم که سلبریتی ها با شبکه من و تو ارتباط داشته و دارند اما یک مسئله هک یک مسئله تبلیغاتی و بویلد شدن در فضای مجازی بود برای اینکه به هدف اصلیشان برسند یعنی خارج شدن سلبریتی ها از کشور که با افشای چت هاشون این هدف اصلی رو دنبال میکردند .

وی ادامه داد:در این فضا وقتی سلبریتی ها می بینند که چت ها و ارتباط هایشان با شبکه من و تو لو رفته است مجبور میشوند که از خاک ایران خارج شوند و این هدف اصلی شبکه من و تو و عناصر ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی بود که دنبال میشد .

امیر حسین فرامرزی افزود:قوه قضائیه در حال حاضر باید با این افراد برخورد قانونی کند افرادی مثل تهمینه میلانی و پرویز پرستویی و... برخورد قانونی کند و ممنوع الخروج شان کند در غیر اینصورت ما اماده واکنشهای بسیار خطرناک تر و ضربه های مهلک تر از سوی این سلبریتی ها خواهیم خورد و خواهیم دید .

وی ادامه داد :وقتی افرادی همچون حسینی مجری سابق صدا و سیما و گلشیفته فراهانی و مهناز افشار و محمود شهریاری .. از کشور خارج می شوند و در خارج از کشور فعالیت هایی را با ضد انقلاب صورت میدهند چه بار منفی فراوانی را بر علیه کشور ایجاد میکنند .

امیر حسین فرامرزی افزود: واکنش های سلبریتی ها در جریان ترور شهید حاج قاسم سلیمانی هم بسیار قابل تامل بود و در مقابل گذاشتن پروفایلم مشکی با عنوان هشتک ۱۷۶ و کمرنگ کردن شهادت حاج قاسم و ان شکوه بزرگ در تشییع این سردار بزرگ ایران بود ، پس نتیجه میگیریم این اهداف در اتاق فکر شبکه بهایی من و تو و ارباب های صهیونیستی شان بسیار حساب شده صورت می پذیرد.

وی ادامه داد :در مورد عنوان هک شدن پیج شهره صولتی و ندا جناب به زودی شفاف سازی خواهد شد و مسائل بیشتری را مطرح خواهم کرد از اهداف اصلی شان گرفته تا اینکه چه منافعی را دنبال میکنند من در این جنگ نرم با ضد انقلاب در فضای مجازی از هیچ تهدیدی ترس و واهمه ای نداریم .
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4997