printlogo


مهاجم استقلال کلافه شد!
کد خبر: 4532
سجاد آقایی گفت: من با مدیران باشگاه حرف زدم، گفتم نه اسکان دارم و نه به من پول می‌دهید، گفتند می‌توانی بروی و حالا هم که جدا شدم به من اینطوری گفتند. خودم هم نمی‌دانم چکار کنم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سجاد آقایی بازیکنی است که ظهر دیروز خبر جدایی‌اش روی خروجی باشگاه قرار گرفت و البته این بازیکن با قراردادی قرضی به ذوب‌آهن پیوست.

آقایی در این باره گفت: من نمی‌دانم چه بگویم و خودم هم مانده ام چه شده است. مگر نباید بازیکن در آرامش بازی کند؟ پس این چه کاری است. ظهر نامه زده‌اند که رضایت سجاد آقایی صادر شود و شب می‌گویند نمی‌شود. مگر چنین چیزی می‌شود؟ خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا دوست ندارد در این تیم به فعالیت خود ادامه بدهد یا نه هم گفت: من با مدیران باشگاه حرف زدم، گفتم نه اسکان دارم و نه به من پول می‌دهید، گفتند می‌توانی بروی و حالا هم که جدا شدم به من اینطوری گفتند. خودم هم نمی‌دانم چکار کنم.

کامران منزوی در برنامه فوتبال برتر انتقال سجاد آقایی به تیم ذوب‌آهن رو منکر شد و گفت قرار بود آقایی به صورت قرضی راهی نساجی شود که این انتقال منتفی شد.

نکته جالب درباره صحبت‌های منزوی این است که روز گذشته کانال رسمی باشگاه استقلال انتقال سجاد آقایی به ذوب‌آهن را اعلام کرد و حتی عکس او با شال این تیم هم منتشر شد. 

این اولین بار نیست که مسئولان استقلال تا این حد ناهماهنگ و ضعیف عمل می‌کنند و در مسائل دیگر هم اتفاقات مشابه کم رخ نداده است!

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4532