printlogo


دفاع تمام قد ربع پهلوی از نورعلی تابنده و فرقه صوفیه
کد خبر: 4193
رضا پهلوی که این روزها پایه اصلی شبکه سعودی ایران اینتر نشال شده است و هر روز در این شبکه برنامه ای برای خودش دارد در تازه ترین سخنان سخیفش به دفاع از دراویش گنابادی برآمده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،رضا پهلوی که خیانت خودش و پدرش در حق مردم ایران ثابت شده است و هر از گاهی برای عده ای خوش خیال در داخل ایران پیام های شاذ ارسال می کند امروز هم دایه دار دفاع از فرقه صوفیه شده است.

در پی در گذشت نورعلی تابنده به عنوان سردسته فرقه دارویش گنابادی که فرقه صوفیه را در ایران پی ریزی و دنبال می کردند رضا پهلوی در پیامی در اینستا گرام دایه دار دفاع از این فرقه شد و مدعی شد در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب فرقه صوفیه مظلوم واقع شده است!

در این پیام سراسر تقدیر و تشکر از فرقه دراویش گنابادی از سوی ربع پهلوی از فعالیت های ساختارشکنانه و ضد ارزشی این فرقه تشکر کرده است و مثل همیشه اش دایه مهربان تر از مادر شده است برای این فرقه ای که خودش به اندازه کافی با اقدامات ضد ارزشی و ضد فرهنگی شان به کشور و مردم خیانت کرده اند و بارها و بارها با دشمنان قسم خورده ایران هم پیمان شده و در صدد خیانت بر آمده اند.

مردم ایران هنوز به خاطر دارند که این دارویشی که امروز از طرف ربع پهلوی مظلوم معرفی می شوند در خیابان پاسداران تهران چگونه بصورت وحشیانه چند تن از پاسداران و حافظان امنیت را به شهادت رساندند که هرگز از خاطر مردم ایران پاک نمی شود.

دراویش گنابادی فرقه صوفیه بارها و بارها به ساحت ائمه نیز توهین کرده اند و از نظر مردم ایران منفور هستند و این عده مشخص این فرقه ضاله علاوه بر اقدامات ضد فرهنگی شان امنیت کشور را هم بارها بهم زده اند و در حال حاضر مشخص است که ربع پهلوی می خواهد در این روزها فتنه ای را با دراویش رقم بزند .


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4193