printlogo


سورپرایز وزیر جوان دست مایه تمسخر کاربران مجازی
کد خبر: 3995
محمد جواد آذری جهرمی در اوایل هفته گذشته خبر از یک سورپرایز برای مردم داد که باعث شد تا برخی ها مشتاق این خبر شوند که چه سورپرایزی به قول جناب وزیر برای شان تدارک دیده شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوزهر کاربری برای خودش یک مسئله را عنوان میکرد یکی خبر از رونمایی اینترنت ملی میداد دیگری از رفع فیلتر تلگرام و دیگری از بسته شدن اینستا گرام و خلاصه هرکسی یک مسئله ای را در فضای مجازی برای خودش عنوان میکرد تا پنج شنبه که بلاخره موعد سورپرایز کردن مردم توسط جناب وزیر فرا رسید اما با اعلام خبر آقای وزیر کاربران مجازی هر کدام مثل یخ آب شدند که این چه سورپرایزی بود!

حمل و نقل بار و بسته پستی با پهپاد به مناطق دوردست کشور خلاصه سورپرایز جناب وزیر جوان دولت آقای روحانی بود که پنج شنبه از آن رو نمایی به عمل آمد و به یک مضحکه و سوژه برای مسخره کردن دولت توسط کاربران فضای مجازی تبدیل شد.

این سوژه و سورپرایز آنقدر برای کاربران مضحک بود که هر کدام برایش جوک های مختلفی ساخته اند و به نوعی این اقدام را به سخره گرفته اند و دست مایه طنز کرده اند .

کاربران مجازی هر یک با شیوه ای خاص این خبر جناب وزیر را به سوژه تبدیل کرده و مشغول گعده گرفتن هستند آیا بهتر نبود جناب وزیر قبل از مطرح کردن این مسئله با مشاوران خودش و حتی در جلسه دولت مطرح میکرد که آیا اصلا این مسئله قابلیت آن را دارد که به یک  سورپرایز برای مردم تبدیل شود!

مشاوران جناب وزیر خواب تشریف داشتند و یا اینکه قصد شان از مطرح کردن این مسئله راه انداختن یک موج برای فراموش کردن کم کاری های جناب وزیر در مسائل مختلف است.

سورپرایزی که بهتر بود جناب وزیر جوان دولت آن را هرگز به این سبک معرفی نمی شد تا دست مایه تمسخر قرار نگیرد و باعث شود تا مردم به دولت تدبیر و امید آقای روحانی بی اعتماد تر بشوند .

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3995