printlogo


جو سازی BBC و سوء استفاده از احساسات طرفداران تیم استقلال
کد خبر: 3989
BBC و برخی از شبکه های دیگر معاند در اقدامی هماهنگ میخواهند خواسته های طرفداران استقلال تهران در برگردانندن سرمربی ایتالیایی به ایران را سیاسی کرده و بر علیه نظام جو سازی به راه بی اندازند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شبکه های ضد انقلاب به سرکردگی BBC از دو روز گذشته در سری برنامه های ویژه در مورد رفتن آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران سعی دارند تا مشکلات رفتن این سر مربی را سیاسی کرده و بر علیه نظام جو سازی به راه بی اندازند و تا جایی که می توانند طرفداران تیم استقلال را خشمگین کنند و این مسئله کوچک را به بحران سیاسی تبدیل کنند.

BBC سعی میکند مسئله تحریم های یکجانبه آمریکا ، عدم تصویب لایحه پالرمو و FATF و... را به رفتن آندره‌آ استراماچونی مرتبط کرده و این اقدام را یک بحران امنیتی برای اغتشاش در ایران توسط طرفداران تیم استقلال تهران کند!

اگرچه افراد فریب این شبکه ها و حربه های آنان را نمی خورند اما BBC بشدت در تلاش است تا این اقدام را سیاسی کند و عملا طرفداران استقلال را به آشوب و اغتشاش خیابانی سوق میدهد تا به حق خودشان برسند!

اگرچه مسئله تحریم ها در سیستم بانکی کشور در ارتباط با خارج از کشور مشکلات فراوانی را برای ایرانیان و تجار و افرادی که با خارج از کشور داد و ستد می کنند ایجاد کرده است اما اینکه BBC و برخی دیگر از این فرصت برای جو سازی استفاده میکنند هم در نوع خودش جالب است که نشان می دهد دشمن از هر روزنه ایبرای ضربه زدن استفاده میکند و می طلبد که مسئولین دقت بسیار بالایی برای برخی انتخاب ها و مسائل داشته باشند تا یک مسئله به این کوچکی همچون رفتن آندره‌آ استراماچونی به یک بحران سیاسی در کشور تبدیل نشود.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3989