printlogo


"پروانه سلحشوری" روغن ریخته را نذر امام زاده کرد
کد خبر: 3986
می توان گفت تقریبا خانم سلحشوری روغن ریخته را نذر امامزاده کرده است؛ همان طور که بسیاری از اصلاح طلبان اعتراف کرده اند اوضاع این جریان سیاسی برای انتخابات پیش رو مطلوب نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،«پروانه سلحشوری» نماینده جنجالی یکی از اصلاح طلبانی بود که در انتخابات آتی مجلس ثبت نام نکرد. وی که از ابتدای دوران نمایندگی با حاشیه سازی های فراوان شناخته شد، پیشتر مطرح کرد که در انتخابات مجلس یازدهم شرکت نخواهد کرد. به نظر می رسد او به خوبی نسبت به اوضاع و احوال و کارنامه کاری خود با خبر است که چنین تصمیمی را گرفته است.
وی زمانی که هنوز در مجلس حضور نیافته بود با خبرنگار یک رسانه ایتالیایی گفتگویی علیه حجاب و نمایندگان زن سابق مجلس انجام داد. البته سلحشوری مجبور به عذرخواهی نسبت به این اظهارات خود شد، اما از همان ابتدا نشان داد که چه روحیه و نگاهی دارد.
 
نطق ها و گفتگوهای سلحشوری همواره جنجالی شده است و نطق پایانی پروانه سلحشوری در مجلس غوغایی به پاکرد و نمایندگان مخالف تا دقایقی با داد و فریاد درباره این نطق صحبت می کردند.
 
پیشتر این نماینده اصلاح طلب پستی را با مضمون برخورد نیروی امنیتی کشور با اغتشاشگران آشوب‌های اخیر در صفحه توئیتری خود منتشر کرد که با واکنش منفی افکارعمومی در شبکه های اجتماعی مواجه شد.
 
سلحشوری از سابقه خود در مجلس و فضای سیاسی کشور به خوبی با خبر است اما در پیامی که اخیرا جلوی دوربین صادر کرده است با حمله به نظارت استصوابی شورای نگهبان و فرار به جلو سعی در توجیه عدم حضورش در انتخابات مجلس آتی را دارد. اگرچه وی اگر توسط شورای نگهبان هم تایید صلاحیت بشود که این موضوع با توجه به سوابق امنیتی سیاسی سلحشوری بعید به نظر می رسد، قطعا با ریزش آرای اصلاح طلبان و خصوصا کارنامه فردی این نماینده از سوی مردم در انتخابات مجلس رد صلاحیت خواهد شد. هر چند که نظارت استصوابی شورای نگهبان و غربالگری بهینه این شورا همواره بهانه ای برای جماعت حاشیه ساز و بی عمل اصلاح طلب بوده است.

یکی از کانال های تلگرامی درباره این ادعای سلحشوری نوشت: «خانم سلحشوری!! ‏نمیای به خاطر نظارت استصوابی؟ مگه دوره قبل که با پرداخت پول وارد لیست شدی، نظارت نبود؟! بگو نیومدم چون میدونستم مردم بهم رای نمیدن، چون فقط با نیومدن حیات سیاسیم حفظ میشه. راستی الان که چادر رو برداشتی دیگه به گردنت فشار نمیاد؟!»
 
می توان گفت تقریبا این نماینده اصلاح طلب روغن ریخته را نذر امامزاده کرده است. همان طور که بسیاری از اصلاح طلبان اعتراف کرده اند اوضاع این جریان سیاسی برای انتخابات پیش رو مطلوب نیست، سلحشوری زودهنگام و قهرمانانه خود را کنار کشید تا از تلخی شکست فرار کند.
 
وی همواره مواضعی ضدحجاب از روز اول نمایندگی تا به امروز داشته است و در خواندن این بیانیه هم بدون پوشش چادر حاضر شد و در زمانی که دیگر خود را در معرض رای ملت ایران قرار نمی دهد، به خوبی خود واقعی اش را برملا ساخت. هرچند که هنوز هم افکارعمومی می توانند نظر و رای خود را درباره وی در شبکه های اجتماعی ابراز دارند و بررسی این موضوع به خوبی نشان دهنده افول و نگرش منفی نسبت به وی و جریان متبوع اوست.
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3986