printlogo


فرصت طلایی استقلال برای قهرمانی/ راه برای شاهکار استراماچونی هموارتر شد
کد خبر: 3885
جدول مسابقات پیش روی تیم استقلال در هفته های بعد مشخص می کند این تیم تا هفته اول اسفند ماه فقط در خانه بازی می کند غیر از یک دیدار!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،تیم فوتبال استقلال که با کسب ۶ برد و یک تساوی(۱۹ امتیاز)، بهترین تیم ۷ هفته اخیر لیگ برتر بوده حالا با قرعه خوبی که در برنامه مسابقات برایش رقم خورده فرصت خوبی دارد تا با اقامت در تهران و برنامه ریزی برای ۸ مسابقه پیش رو باز هم خود را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

نگاهی گذرا به برنامه مسابقات پیش روی استقلال تا سوم اسفند ماه سال جاری که این تیم باید در تهران با ذوب آهن دیدار کند مشخص می کند این تیم غیر از هفته پنجم دور برگشت(هفته بیستم) که باید برای دیدار با فولاد خوزستان راهی اهواز شود همه مسابقات خود را در تهران برگزار خواهد کرد.

استقلال در برنامه پیش رو باید از همین هفته در چارچوب هفته سیزدهم تا بیستم لیگ برتر به ترتیب به مصاف شهر خودرو، پیکان (در شهر قدس)، شاهین شهرداری بوشهر، ماشین سازی تبریز، فولاد (در اهواز)، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس و ذوب آهن برود. از این تعداد فقط دیدار با فولاد بیرون از تهران است و باقی رقابت‌ها در پایتخت و حومه تهران برگزار می شود.

استقلال در دور رفت و در ۵ هفته ابتدایی با ۳ تساوی و ۲ باخت تنها ۲ امتیاز از رقابت های خود کسب کرد و حالا با توجه به برگزاری این دیدارها در تهران می تواند با استفاده از شرایط موجود با کسب حداکثر امتیازات از مجموع ۲۴ امتیاز ۸ هفته پیش رو شرایط خیلی خوبی در جدول رده بندی برای خود ایجاد کند. گرچه در این راه دیدارهای دشواری پیش روی این تیم خواهد بود که از آن جمله مصاف با فولاد در اهواز یا دربی پایتخت است اما با توجه به آمادگی بالای تیم استقلال در هفته های اخیر و روند روبه پیشرفتی که داشته، استراماچونی که حتما نیم نگاهی به قهرمانی با استقلال دارد قطعا این فرصت را از دست نخواهد داد.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3885