printlogo


تئاتر های مستهجن یک « مدیر» در تهران!/ رقابت شهرام گیل آبادی با مبتذل سازان؟!
کد خبر: 3431
یکی از معضلات تئاتر ایران این است که برخی از مدیرانی که به کارگردانی رو آورده‌اند در ترویج ابتذال و عوام‌زدگی با شبه‌روشنفکران در رقابت هستند!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،یکی از معضلات تئاتر ایران این است که برخی از مدیرانی که به کارگردانی رو آورده‌اند در ترویج ابتذال و عوام‌زدگی با شبه‌روشنفکران در رقابت هستند!

در کنار حسین پارسایی، از مدیران دولتی سابق که با پول‌های مشکوک، نمایش‌های ‌اشرافی، موزیکال و مروج فرهنگ غربی روی صحنه می‌برد، «شهرام گیل‌آبادی» هم به اجرای نمایش‌های مبتذل رو آورده است. گیل‌آبادی علاوه ‌بر اینکه خودش یک مدیر است و سال‌ها در نهادهایی چون سازمان صداوسیما و شهرداری تهران، صاحب مقام و منصب بوده، با بودجه و حمایت‌های رسمی نیز آثارش را روی صحنه تئاتر می‌برد.
 
وی سال 96 نمایشی با محتوایی ضد زن و با لایه‌های محتوایی ضدمذهبی روی صحنه برد. روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «حذف خدا در یک دقیقه و بیست ثانیه!» به نقد این نمایش پرداخت. وی به تازگی نمایش دیگری را با حمایت شهرداری تهران به صحنه برده که در ابتذال و ناهنجاری آن، تنه به تنه آثار افراطی‌ترین شبه‌روشنفکران عرصه تئاتر می‌زند. تارنمای مشرق در گزارشی این نمایش را تولید شده با پول حکومت و «ضد حکومت» توصیف کرده است.
 
اجرای این نمایش البته بعد از چند روز، به دستور اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد متوقف شد.
به نظر می‌رسد برای اصلاح وضعیت تئاتر، ابتدا برخی افراد که همزمان، مدیر شهری، برنامه‌ساز صداوسیما و مدرس دانشگاه هستند باید خود را اصلاح کنند!

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3431