printlogo


توهین بی‌شرمانه فلاحت پیشه به امام خمینی(ره)! + عکس
کد خبر: 3430
یکی از نمایندگان مجلس که تا چندی پیش رئیس کمیسیون امنیت ملی بود، اندیشه راهبردی امام خمینی (ره) در حوزه سیاست خارجی توهین کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بعضا نظرات غیرمتعارفی را در فضای مجازی منتشر می کند این بار در توئیتی به اندیشه امام خمینی (ره) توهین کرد.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که بایستی با توجه به اینکه در این کمیسیون حساس حضور دارد با سیاست خارجی و اندیشه راهبردی کشورمان در موضوعات بین المللی آشنایی کامل داشته باشد، محوری ترین موضع بین المللی انقلاب اسلامی که از اندیشه امام راحل ریشه می گیرد را نفی کرد.
 
«حشمت الله فلاحت پیشه»، در این توئیت نوشت: « "تکرار کلمه "محو" یک سرزمین توسط برخی افراطیون داخلی ریشه در آبشخوری مشکوک دارد."»
 
 
توهین بی‌شرمانه فلاحت پیشه به امام خمینی(ره)! + عکس 
 
 
مشخص نیست که فلاحت پیشه چطور نمی داند که محو صهیونیست که یک رژیم غاصب است با محو یک سرزمین منافات دارد. از سوی دیگر هیچگاه در راهبرد انقلاب اسلامی یهودستیزی وجود نداشته است و حتی یهودیان در کشورمان در آرامش خاطر زندگی می کنند و به عنوان یک دین پذیرفته و اقلیت دینی حتی در مجلس نماینده دارند که همکار فلاحت پیشه نیز هستند.
 
این نظرات شاذ از سوی فردی مطرح می شود که تا چندی قبل به عنوان رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در این قوه حساس فعالیت می کرد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3430