printlogo


انتظار معجزه یک شبه از آیت الله رئیسی در قوه قضائیه
کد خبر: 3336
انتظارات بی جا و توقع معجزه یک شبه از رئیس قوه قضائیه کاریست که به نوعی خیانت محسوب میشود که در حق شخص آیت الله رئیس برخی از انقلابی ها انجام میدهند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،آیت الله رئیسی اگر قوی‌ترین رئیس قوه قضاییه تا به الان هم باشد قرار نیست یک روزِ همه مشکلات را حل کند. پس نباید انتظارات بی جا از آن داشت و اگر جریان انقلابی بخواهند انقلابی گری با تندروی بیهوده ثمره سالها خون دل خوردن را از بین ببرد خیانت به همه آرمانهای نظام و انقلاب کرده است .

برخی دوستان انقلابی چنان از قوه مطالبه و برای هر کاری سریع همه نگاه‌ها را به رئیسی متوجه می‌کنند که انگار در این چند ماه پس از آمدن او قوه گلستان شده.

این رفتار اشتباه و شاید خائنانه است. ما نباید به رئیسی و قوه قضاییه خیانت کنیم. انتظار عمومی از دستگاه قضا باید مرحله به مرحله همزمان با اصلاحات گسترده زیاد شود. این حجم از مطالبه‌ی گاها بی‌مورد از رئیسی اشتباه است.

همین بلا را طرفداران روحانی بر سر برجام و دولتش آوردند. آنقدر انتظارت از برجام را بالا بردند که مردم فکر می‌کردند پس از امضای قرارداد از آسمان سکه‌های طلا می‌بارد. نتیجه‌اش شد همین که می‌بینید.

حالا راه پیش روی ما و آیت الله رئیسی باید با احتیاط طی شود. قوه‌قضاییه باید بداند چشمان بیدار جریان انقلابی و مردم نظاره‌گر همه اعمال و رفتار آن هستند. از طرفی ما نباید قوه را به چاه انتظارات خارج از عهده تشکیلاتِ فعلی آن بیاندازیم.
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/3336